צפו: 7 אתרי הסקי הכי יוקרתיים; מה המחירים?

בחופשת סקי אתם מרוויחים את הזכות שלכם להתפנק בזכות העבודה הקשה שאתם נותנים על המסלולים ■ כדי שתרגישו שאתם באמת בחופשה, אל תתביישו לתת מרגוע לשרירים בספא, לבלות במסעדה טובה ולהתמסר לתענוגות החיים ■ בסקי דיל ממליצים על 7 אתרים

מדונה די קמפיליו (Madonna di Campiglio) איטליה

היא יוקרתית, נוצצת וידועה כאחד היעדים הפופולאריים בקרב עשירי אירופה וסלבריטאים איטלקיים. קבלו את מדונה די קמפיליו, עיירה שיקית ותוססת, בה תגלו עולם שלם של פינוקים ובילויים והכול באווירה רומנטית. צאו לאיזה שיטוט לילי במרכז העיירה, לאורך הרחובות המרוצפים מלאים בחנויות יוקרה, בתי קפה, או לאחד מהברים התוססים. אתם רק צריכים לבחור מה הכי מתאים לכם. ואופציות שכאלה לא חסרות: מרכזי ספא מגוונים, מזחלות כלבים, החלקה על הקרח, או טיול רגיל בעיירת פינזולו הסמוכה. על הדרך תוכלו ליהנות ממרחב גלישה של 170 ק"מ של מסלולים, המתפרשים על פני שני אתרים נוספים מרילבה (Marilleva) ופולגרידה (Folgarida).

מחיר חבילה ממוצעת: 1,200-1,400 יורו

Aspen (אספן), קולורדו, ארצות הברית

העיירה שהחלה את דרכה כעיירת מכרות כסף אי שם בשלהי המאה ה-19, סבלה ממכה קשה בעקבות השפל הגדול בארה"ב בשנות ה-30 ואז עלה הרעיון של להקים אתר סקי בפסגות קולורדו המרהיבות. הזינוק העיקרי של העיירה מאתר סקי רגיל לאתר סופר-אקסקלוסיבי הגיע בעקבות אירוח אולימפיאדת החורף בשנת 1950. מאז ועד היום העיירה גדלה וכעת מעטרים את רכסי ההרים מלונות יוקרה רבים לצד וילות מפוארות שמאכלסות בין היתר את: מייקל דאגלס, אנטוניו בנדרס, קתרין זיטה-ג'ונס ועוד כוכבי הוליווד מפורסמים יותר, אך גם פחות.

מחיר חבילה ממוצעת: 2,300 יורו

Ischgl (אישגל) - אוסטריה

מדובר באחת העיירות היוקרתיות והמשוגעות ביותר של עולם הסקי, לא לחינם היא נקראת בפי הגולשים הותיקים 'איביזה של האלפים'. מנהלי האתר השקיעו בשנים האחרונות סכומי עתק בשיפור התשתיות, המעליות, המסלולים ובהרחבת האתר כך שיוכל להתחרות בגאון עם כל שאר האתרים בעולם. מאז ועד היום התברג האתר כאחד המבוקשים ביותר בעולם ובמלונות היוקרה שלו (וגם אלו שפחות יוקרתיים) קשה מאוד להשיג מקום. האתר מוביל בכל תחום, החל מאיכות המסלולים, דרך התשתיות המשופרות וכלה בחיי הלילה שלו שיכולים להתיש כל בליין באשר הוא.

מחיר חבילה ממוצעת: 1,100-1,500 יורו

Sella Ronda (סלה רונדה) - איטליה

אחד האתרים הגדולים בעולם עם הנופים המרהיבים ביותר באירופה, שמוקף בארבעה עמקים הזרועים בעשרות עיירות ציוריות ויוקרתיות המשלבות בצורה מאוזנת את שלושת תרבויות האזור אוסטריה, איטליה והלאדין. העיירות המועדפות שהות הינן Campitello ו-Canazei בעמק Val di Fassa וכן St. Christina בעמק Val Gardena. שלושת העיירות מרהיבות ביופיין והמלונות בהן משלבות מרכזי ספא מפוארים ומפנקים, כך שפרט לטיול הלילי על גדות הנחל אין שום סיבה לצאת מהפינוק במלון.

מחיר חבילה ממוצעת: 1,100-1,400 יורו

St. Anton, Lech & Zurs (סן אנטון, לך וצורס) - אוסטריה

שלושה אתרים סמוכים אחד לשני שמתחרים באופן ישיר עם אישגל על תואר האתר הטוב ביותר באוסטריה. שלושתם נוצצים, יוקרתיים ומועדפים על בני האצולה הבריטית ושל מלך ירדן. רמת הפרסטיג' באתר היא מהמוגזמות בעולם עד כדי כך שהכסאות של המעליות מחוממים על מנת שלא תתקררו עד הפסגה, אם גם זה לא בשבילכם, תמיד תוכלו לשכור מסוק שייקח אתכם לפסגות. בשלושת העיירות תמצאו מלונות 5 כוכבים, הרבה מעל הממוצע לאתר סקי, והמלונות הנותרים הם ברמת 4 כוכבים דה-לוקס. העיירות עצמן מרהיבות ביופיין ונעימות ביותר לשהות.

מחיר חבילה ממוצעת: 1,100-1,500 יורו

Courchevel (קורשוול), צרפת

לכל דבר יש מחיר הוא משפט כל כך נכון כאשר מדובר בעיירה קורשוול, העיירה שמארחת על בסיס קבוע את רומן אברמוביץ' וחברי גלקטיקוס כמו דיויד בקהאם ואשתו ויקטוריה. האתר עצמו הוא חלק ממרחב שלושת העמקים האימתני, שהינו מרחב הגלישה הגדול ביותר בעולם עם 600 ק"מ של מסלולים, וכיאה לכזה הוא מושך את מיטב הגולשים. אם לינה במלון בתעריף של 1500 יורו ללילה או מבנה Chalet עם בריכה, סאונה וכל הפינוקים קצת גדול עליכם, תמיד תוכלו לבדוק את Val Thorens הסמוכה שמחוברת גם היא למתחם הענק, ונחשבת אפילו יותר כיפית מבחינת הגלישה.

מחיר חבילה ממוצעת: 1,200-1,500 יורו

Davos & Klosters (דבוס וקלוסטרס) - שווייץ

אין ספק שדבוס נכנסת לעשיריה הפותחת של אתרי הסקי היוקרתיים בעולם, קשה מאוד להתעלם ממנה כאשר כל מנהיגי העולם מתאספים בה מדי שנה לדון על "כלכלת העולם, לאן?", ואם כך לא ניתן להתעלם משכנתה המרהיבה קלוסטרס שלנסיך צ'רלס ולבניו וויליאם והרי שמורה החניה הקבועה מדי שנה. שתיהן מעוטרות במלונות עתיקים שנבנו במאה ה-19 שרמת השירות שלהם עולה בהרבה על ה-5 כוכבים הסטנדרטיים. מעבר למלונות שמארחים את מנהיגי העולם החופשי. תוכלו למצוא בקתות Chalet מפוארות בעלות שבועית המקבילה לרכישת דירת שני חדרים בשדרות רוטשילד בת"א.

מחיר חבילה ממוצעת: 1,400-1,500 יורו

* הכותב הוא מנהל תוכן בחברת התיירות SkiDeal