גאדג'טים: טאבלט QUE לילדים - אינטואיטיבי וקל משקל

עבור הורים שהשלימו כבר עם ההידבקות של הילדים למסך, מדובר בצעצוע חביב אך לא זול, במיוחד לאור העובדה שסיכויי ההישרדות שלו אצל ילדים יחסית נמוכים

העובדה שילדים מתפעלים את הסמארטפונים והטאבלטים באופן הרבה יותר אינטואיטיבי מאשר מבוגרים ידועה, כך שזה היה רק עניין של זמן עד שחברות יתחילו לייצור ולשווק טאבלטים לילדים.

קבוצת ח.י, משווקת QUE בישראל, השיקה את QUE Tablet Young - טאבלט לא גדול המתואם לאחיזה של ילדים, המגיע עם 5 סיפורי ילדים אינטראקטיביים: דירה להשכיר, בוא אלי פרפר נחמד, תירס חם, Vroom Vroom ובני החתול. באריזה כלול גם נרתיק ייעודי.

מסך ומידות: מסך מגע בגודל 7 אינץ' ברזולוציה 480X800 pixel. משקל של 367 גרם ורוחב של 1 ס"מ.

מערכת הפעלה ונתוני חומרה: אנדרואיד 4.0, התומכת בפלאש 11.1; מעבד Boxchip A10 Cortex A8 במהירות GHz1.2; זיכרון מובנה בנפח 1GB מסוג DDR3 ואחסון בנפח 4GB מסוג Nand Flash; מצלמה קדמית 0.3 מגה פיקסל; חיישן תזוזה G-Sensor, מיקרופון, דיבורית, שקע לאוזניות וסוללה נטענת 3000mAh; חריץ כרטיס זיכרון Mini TF slot המתאים לכרטיסי Micro-SD ומאפשר הרחבת זיכרון עד GB32; חיבור וידאו-אודיו דיגיטלי מסוג Mini HDMI וחיבור Mini USB port, המאפשר לחבר אליו כונן חיצוני או דיסק און-קי.

דבר הנסיינים: הילדים התלהבו מהצעצוע החדש, וכצפוי, תפעלו אותו באופן אינטואיטיבי. ככל שעלה גיל הילדים, כך פחתה ההתעניינות לאחר שחלפה ההתלהבות הראשונית. הרעיון לשלב סיפורים אינטראקטיביים מוצלח, הגרפיקה מתוקה והצלילים המשולבים בסיפורים נעימים. הממדים הקטנים של הטאבלט הופכים אותו לנוח לשימוש ולנשיאה.

בשורה התחתונה: עבור הורים שהשלימו כבר עם ההידבקות של הילדים למסך, מדובר בצעצוע חביב אך לא זול, במיוחד לאור העובדה שסיכויי ההישרדות שלו אצל ילדים יחסית נמוכים.

מחיר: 700 שקל.

ציון: 9.