אביב גפן: "לשדר ליאור נרקיס ברדיו חמאס - שגם הם יסבלו"

האם גפן רוצה לייצר רעש לקראת עונה 2 של "The Voice"? ■ עקץ בטוויטר את הזמר המזרחי: "הייתי בטוח שזה שיר חדש של שלומי שבת. התברר שזו אזעקה"

זמר הרוק והיוצר אביב גפן כנראה רוצה לייצר רעש לקראת העונה השנייה של תוכנית הריאליטי "The Voice" בכיכובו, וצייץ בטוויטר הפרטי שלו עקיצה על הזמר המזרחי: "אם צה"ל השתלט על רדיו חמאס, אז שכבר ישדר שם את ליאור נרקיס - שגם הם יסבלו כמונו..."

חשבון הטוויטר של גפן נפתח לרגל פתיחת העונה הראשונה של "The Voice", במסגרת יחסי הציבור של זכיינית ערוץ 2 רשת. בתוכנית הוא שימש כמנטור לצד שרית חדד, שלומי שבת ורמי קליינשטיין. בעונה השנייה של התוכנית, שצפויה לעלות לשידור בדצמבר, גפן ישמש כמנטור לצד יובל בנאי ושלומי ברכה מ"משינה". שלומי שבת ושרית חדד יככבו גם הם בעונה השנייה.

בעוד ניסיון לייצר כותרות כנראה, גפן העיד גם על אופי היצירות שהוא מעדיף ב"The Voice" - מקורי, לא ממוחזר וכדומה. לדבריו, בפעמים רבות בעונה הראשונה, הוא מחפש דברים "מעניינים". "הייתי מסתובב לאזעקה. זה לא צפוי, זה מזייף וזם גם תל-אביבי". צייץ גפן. "הייתי בטוח שזה שיר חדש של שלומי שבת. התברר שזו אזעקה".

מאביב גפן לא נמסרה תגובה לדברים לבקשת "גלובס". דוברו של ליאור נרקיס מסר בתגובה: "ליאור מחבב את אביב ואף אוהב לקרוא את כתביו. אביב מצחיק ומוכשר מאין כמוהו, ואם יציע לכתוב עבור ליאור שיר בסגנונו הייחודי, אנו בהחלט נשקול בחיוב לבצעו".

אביב גפן / צילום מסך מטוויטר
 אביב גפן / צילום מסך מטוויטר