חרדל על המדפים: פרטי לבוש חרדליים כבשו את המלתחה הגברית

גל של גוני חרדל שוטף את המדפים, וכובש פריטים חורפיים בקולקציות של בתי האופנה המובילים

קשת הגוונים של החרדל בקולקציות הגבריות, הפכה את הצבע לתוספת שלא ניתן להתעלם ממנה החורף, בעיקר בזכות הפרשנות העיצובית והתרגום הפרקטי שלהם זכה הגוון על-ידי מיטב המעצבים.

המעצבים השונים השתמשו בסקאלת הגוונים הוורסטילית של הצבע בדרכים שונות. חלקם, כמו ברברי, העדיפו מראות חרדליים מלאי תעוזה. לאחרים, כמו מותגי הדנים דיזל ופפה ג'ינס, החרדל שימש בסיס לפריטים בודדים שתיבלו מערכות לבוש משוחררות יותר.

פריטי לבוש חרדליים-גבריים יחמיאו (במינונים מדויקים) לכל סגנון לבוש. אלה שנמנעים משילוב הצבע בבגדים עצמם, מוזמנים לבחור בו כצבע ממריץ לאביזרים משלימים כמו תיקים, נעליים, חגורות או שעונים, ובכך לתרגם את המגמה למלתחה הגברית באופן מתון יותר.

כדאי לזכור:

סוד ההצלחה של מראה צבעוני אופנתי טמון במינונים מדויקים - בסביבת עבודה רשמית ומאופקת, כדאי לשמור את המראה הצבעוני לשעות הפנאי

בסביבת עבודה צעירה ומשוחררת, כדאי לשמור על מינונים נכונים של הצבע - שילוב של יותר מפריט חרדל אחד בהופעה עלול בקלות להפוך את המראה למגוחך לא להשתולל עם טרנדים. גון החרדל יכול להיראות אופנתי, אבל אם אתה לא מרגיש בו בנוח, כדאי לוותר כל סגנון לבוש נוח ייראה ייחודי בתוספת פריט חרדל קטן, כמו צעיף, סניקרס, חגורה או שעון, שישדרגו את המראה ברגע למראה מחויט אפשר לשלב את הצבע בעניבה או בנעליים למראה קז'ואל, הכול הולך - מכנסיים, טי שירט, סניקרס; אך כאמור, לא יותר מפריט חרדל אחד בכל הופעה.