שינויים בפרטנר: עמית לנג פורש וגיא אמודי סמנכ"ל כלכלה

גיא אמודי הקים בפרטנר את אגף הכלכלה והתכנון, ניהל את חטיבת הכספים והיה סמנכ"ל חברות הבת ■ רולי קלינגר היועצת המשפטית תשמש גם כסמנכ"ל פיתוח עסקי

עמית לנג, מנהל חטיבת הכלכלה והרגולציה בפרטנר הודיע על רצונו לפרוש מהחברה. לנג נימק את רצונו לפרוש בתום שנתיים וחצי בפרטנר בחיפוש אחר אתגרים חדשים. בעקבות זאת, מתפצלים תפקידיו במסגרת שינוי ארגוני קטן נוסף שתעבור החברה. עו"ד רולי קלינגר, סמנכ"ל ייעוץ משפטי ומזכירת החברה, הנמנית על מייסדי החברה, מונתה לתפקיד סמנכ"ל ייעוץ משפטי, רגולציה ופיתוח עסקי וממשיכה לכהן גם כמזכירת החברה.

גיא אמודי, ממקימי החברה, מונה לתפקיד סמנכ"ל כלכלה, תכנון, קשרי מפעילים ואסטרטגיה.

עו"ד רולי קלינגר חזרה מחופשה, במסגרתה נשלחה ללימודים בבית הספר למנהל עסקים של אוניברסיטת הרווארד, מטעם החברה. במכתב שפירסם מנכ"ל פרטנר חיים רומנו לעובדים, הוא כתב כי לרולי חלק בולט בציוני הדרך החשובים של החברה. חזרתה מהווה חיזוק משמעותי לצוות הניהולי המוביל של החברה. רומנו הודה לעו"ד יונית רביב על מילוי מקומה של רולי במהלך השנה האחרונה. יונית רביב מונתה לסגניתה של רולי.

גיא אמודי הקים בפרטנר את אגף הכלכלה והתכנון, ניהל את חטיבת הכספים והיה סמנכ"ל חברות הבת. בשנה האחרונה שימש כיועץ אסטרטגי ועסק בהתאמת המודל העסקי והתפעולי של החברה למצב השוק היום.

רומנו הודה לעמית לנג, על תרומתו הרבה בכל התחומים בהם עסק במהלך כהונתו. במסגרת תפקידו פעל עמית בין היתר מול משרד התקשורת בעידן של רגולציה גואה, ניהל והתאים את תקציב החברה לרוח התקופה, כתב.