בטר פלייס תפטר מאות עובדים; מכרה 23 מכוניות החודש

החברה מכרה בחודש החולף בישראל רק 23 מכוניות - הנתון הנמוך ביותר מאז החל השיווק המלא השנה

מיזם הרכב החשמלי בטר פלייס מכר בחודש החולף בישראל רק 23 מכוניות - הנתון הנמוך ביותר מאז החל השיווק המלא השנה. ל"גלובס" נודע כי חברות הליסינג הגדולות, שחתומות על הסכמי שיתוף פעולה עם החברה, עדיין מקפיאות הזמנות מבטר פלייס, כולל הזמנות של לקוחות מוסדיים שכבר הזמינו כלי רכב. זאת עד להתבהרות התמונה העסקית בחברה ו/או קבלת ערבויות פיננסיות מספקות לעמידה בהתחייבות לרכוש מכוניות שיחזרו לחברות הליסינג.

בינתיים צפויים לסיים השבוע את תפקידם עוד מאות עובדים בחברה במסגרת תוכנית ההתייעלות וקיצוץ ההוצאות. יצויין כי החברה לישראל הודיעה לפני מספר ימים לבורסה כי במהלך דצמבר תציג ההנהלה החדשה של בטר פלייס את התוכנית העסקית החדשה שלה, שתהווה תנאי להמשך ההשקעות בחברה.

ל"גלובס" נודע כי מספר משקיעים אסטרטגיים של החברה מחו"ל, ובהן מסבפר קרנות הון סיכון, פנו בשבועות האחרונים לחברה בבקשה לקבלת הבהרות לגבי המשך דרכה.

מבטר-פלייס נמסר כי "במהלך החודשיים האחרונים נמצאת החברה בתהליך של ארגון מחדש, מתוך מטרה לפשט ולייעל את מבנה הארגון ולהתאימו להצלחה ארוכת הטווח. אנו מתמקדים כרגע בהשלמת תוכנית העבודה לשנת 2013 ובהבטחת המשאבים הנדרשים לביצוע התוכנית. כתוצאה, אנו נאלצים להיפרד מעמיתים נוספים, אשר תרמו באופן חיוני ומשמעותי להצלחת החברה מאז הקמתה. זהו צעד כואב, במיוחד עבור אותם עובדים, אך יאפשר לחברה לצאת ממנו יעילה וחזקה יותר".