רייטינג שבועי: "מאסאטר שף" מובילה עם יותר ממיליון צופים

"מאסטר שף" של קשת שברה שיא עבור פרק רגיל - רייטינג של 38% ויותר ממיליון צופים ■ תחקיר "אדום אדום" ב"כלבוטק" של רשת רשם 20.6% צפייה

יותר ממיליון צופים במשקי-הבית היהודיים צפו בתוכנית "מאסטר שף" של זכיינית ערוץ 2 קשת ששודרה ביום שלישי האחרון. התוכנית הצליחה לגרוף רייטינג של 38% - הנתון הגבוה אי-פעם לתוכנית הזו, פרט לתוכנית גמר. התוכנית ששודרה ביום ראשון הגיעה ל-34.8% צפייה.

הנתונים הגבוהים של צמרת טבלת הרייטינג השבועית מעידים על התחממות הגיזרה לקראת ההשקה השבוע של התוכנית "The Voice" של רשת. הקידום המשמעותי של הזכיינית - על המסך ומחוצה לו - מוכיח את השאיפה שלהם להשקה שוברת שיאים.

עדות נוספת לתחרות הצפויה מגיעה מכיוון ערוץ 24 של קשת, שם שובר אייל גולן את שיאי הצפייה של הערוץ. תוכניתו "אייל גולן קורא לך" הגיעה ביום חמישי האחרון לנתון מרשים ביותר של 7.7% צפייה (מה שמוכיח שתוכן מנצח גם את הפלטפורמה, שממוצע הצפייה היומי בה באחרונה לא עלה על 0.5%). יהיה מעניין לראות אם בשלב כלשהו תעמיד קשת את גולן מול ריאליטי הדגל של רשת.

קשת יכולה להתגאות גם ב"עובדה", שרשמה 25.7% צפייה, וב"חטופים", שעם 24.1% היא הדרמה הנצפית בישראל כיום.

"כלבוטק" היא התוכנית הנצפית ביותר של רשת עם 20.6%, הנתון הנמוך בינתיים לעונה, למרות תחקיר "המשחטות" של תנובה שיצר הד ציבורי רב.

בשבוע שעבר נפרדה רשת מ"דייט בחשיכה", שגמרה עונה לא רעה, עם ממוצע של 24.8%.

ערוץ 10 הצליח להשחיל לעשירייה הבכירה את אמנון לוי ו"פנים אמיתיות", שהגיעה ל-19.3% צפייה.

ובזירת יום שישי: נתון טוב מאוד ל"יומן" של ערוץ 1, במרכזו ראיון עם עמיר פרץ - 7.3%. "אולפן שישי" בערוץ 2 הגיעה ל-18.8% צפייה, וחדשות השבת רשמו 18.5% צפייה.

רייטינג שבועי
 רייטינג שבועי