סינמה סיטי מגיעה לבאר-שבע: מתחם הקולנוע ייפתח ב-2014

זאת בהשקעה של כ-300 מיליון שקל ■ המתחם יכלול 3 מפלסים ו-22 אולמות קולנוע, מתוכם 5 אולמות ‏VIP‏, מסעדות ומסחר, בשטח כולל של 30 אלף מ"ר

‎‎סינמה סיטי ממשיכה להתרחב: שבוע לאחר חתימת ההסכם על הקמת מתחם בתי קולנוע של רשת סינמה סיטי בחדרה, צפויה החברה לחתום בימים הקרובים על הסכם נוסף לפתיחת מתחם בתי קולנוע של הרשת בעיר באר-שבע.

המתחם החדש יכלול 3 מפלסים ו-22 אולמות קולנוע, מתוכם 5 אולמות ‏VIP‏, מסעדות ומסחר, בשטח כולל של 30 אלף מ"ר.

המתחם יוקם בכניסה הדרומית של העיר סמוך לתחנת הרכבת, בהשקעה של 300 מיליון שקל, ויכלול גם 2,500 מקומות חניה.

‏השטח עליו ייבנה המתחם מצוי כיום בבעלות חברת י.ח דמרי. במסגרת העסקה, האחים לאון ומשה אדרי וחברת ‏JTLV‏ בבעלות עמיר בירם ייכנסו כשותפים שווים לקרקע יחד עם חברת י.ח דמרי, בהיקף של שליש מהבעלות כל אחד.

המתחם יוקם על-ידי 3 השותפים החדשים, ויושכר לאחר מכן לחברת ניאו לינאו סינמה, יזמית מתחמי הסינמה סיטי בארץ ובעולם, המוחזקת בחלקים שווים על-ידי האחים לאון ומשה אדרי, יעקב כהן, חברת מטרופולין (בבעלות משפחת חדידה) וקרן שמרוק. החברה תשכור מבעלי הקרקע את מתחם הקולנוע ותפעילו.

‏עמיר בירם, מנכ"ל ושותף ב-‏JTLV‏, ציין כי החברה מאמינה בפיתוח הנגב והדרום ושמה דגש על האזור בפיתוח העסקי שלה.

לבירם, שניהל בעבר את קבוצת בריטיש ישראל, יש היכרות עם פעילות מסחר בעיר באר-שבע, לאחר שבשנת 2010 רשה בריטיש ישראל מחצית מקניון הנגב של אלי להב תמורת 150 מיליון שקל.

מתחם הסינמה סיטי בבאר-שבע ייפתח לצד סניפים נוספים שצפויים להיפתח בשנים הקרובות בירושלים, כפר-סבא וחדרה, נוסף לסניפים הקיימים בגלילות ובראשון-לציון.