לי קה שינג משקיע 1.5 מ' ד' בטלוויזיה החברתית של Stevie

הגיוס יאפשר לחברה לקדם את שדרוג הטכנולוגיה וכניסה גם לאנדרואיד ולקונסולת האקס בוקס ■ Stevie מפתחת פלטפורמה דיגיטלית שמאפשרת חווית צפייה טלוויזיונית בתכנים מרשתות חברתיות

חברת Stevie, המפתחת פלטפורמה דיגיטלית שמאפשרת חווית צפייה טלוויזיונית בתכנים מרשתות חברתיות, השלימה גיוס של 1.5 מיליון דולר מקרן ההשקעות Horizons Ventures של המיליארדר ההונג קונגי לי קה שינג. עד כה גייסה החברה 2.1 מיליון דולר, בין היתר, מהמשקיעים ג'ף פולבר וגיגי לוי לצד קבוצת ההשקעות של סימי אפרתי.

הגיוס יאפשר לחברה לקדם את שדרוג הטכנולוגיה וכניסה גם לאנדרואיד ולקונסולת האקס בוקס. זאת, להשקת אפליקציית האייפון של Stevie היום, שעד כה הייתה זמינה למכשירי אייפד וווינדוס 8 לצד גרסת אינטרנט.

המוצר של Stevie, שהוקמה לפני כשנה על-ידי בני הזוג יעל גבעון וגיל רימון, מציע טלוויזיה חברתית שמציגים ערוצים נושאיים שונים ובהם תוכן ששיתפו חברים ברשתות חברתיות כמו פייסבוק וטוויטר.

החברה השיקה את המוצר השנה בתחרות Techcrunch Disrupt בניו יורק וכן לקחה חלק בסבב הראשון של חממת הסטארט-אפים של מיקרוסופט בישראל.

"מאז ההשקה בטק קראנץ', אנחנו עובדים במרץ על צמצום הפער הקיים בין התוכן החברתי לבין חווית הצפייה בטלוויזיה", מספרת גבעון, מנכ"לית החברה. "אנחנו מאוד מתרגשים מהגיוס האחרון. כעת נוכל להמשיך ולפתח את הפלטפורמה, בכדי לספק את חווית הצפייה האישית האיכותית ביותר".

לגבעון ולרימון יש רקע טכנולוגי עשיר. גבעון הייתה בעבר מנהלת שיווק של ICQ והייתה ממקימות אתר האופנה Sense of Fashion. רימון לקח חלק במיזמי טכנולוגיה שונים בתחום הטלוויזיה והתוכן, בנוסף כתב וערך לתוכניות טלוויזיה שונות בערוץ 10 וערוץ 8.