כלל פיננסים שורי: קנו מניית איזיצ'יפ - צפויה לזנק ב-27%

האנליסט דוב רוזנברג ממליץ על המניה ב"קנייה" במחיר יעד של 44 דולר: "הזכיות של איזיצ'יפ יגדילו את חלקה בשוק היעד ויכפילו את הכנסותיה פי 4-5 בשנים הקרובות"

כלל פיננסים משיק היום (ב') סיקור על מניית איזיצ'יפ בהמלצת "קנייה" במחיר יעד של 44 דולר למניה, פרמיה של 27% על מחיר הסגירה של המניה בסופ"ש בוול סטריט.

האנליסט דוב רוזנברג מסביר כי החברה היא הספקית המובילה למעבדי NPU, המשולבים בתוך הנתבים שבבסיס הרשת. מעבדי ה-NPU אחראים על עיבוד חבילות המידע ועל העברתם. 5 מתוך 7 החברות המובילות של ספקי הציוד לשוק היעד של איזיצ'יפ מוכרים או מבססים את מוצריהם על המעבדים של החברה.

רוזנברג מצביע על הביקוש הגובר לרוחב פס במהירויות הולכות וגדלות ועל איזיצ'יפ כאחת החברות הנהנות ממגמה זו. "איזיצ'יפ צפויה לצמוח יחד עם שוק ציוד הטלקום בשנים הקרובות. אנו מאמינים כי הזכיות של איזיצ'יפ עם ספקיות ציוד כגון ZTE, סיסקו ו-Huawei יגדילו את חלקה בשוק היעד ויכפילו את הכנסותיה פי 4-5 בשנים הקרובות יחד עם שמירה על רווח נקי שולי גבוה של מעל 40%", נכתב.

"חשוב לציין כי מפת הדרכים של איזיצ'יפ איננה סלולה ויתכן וצפויות עוד טלטלות בדרך. מיקומה של איזיצ'יפ בתחתית שרשת המזון של הרשת גורמת לראות נמוכה בטווח הקצר. מה שעשוי להעיב על התוצאות הרבעוניות כפי שראינו בשנה החולפת.

אנו מאמינים כי בכל הקשור למוצרי ה-NPU התחרות של איזיצ'יפ איננה מול חברות חיצוניות אשר יציעו מוצר מתחרה אלא מול לקוחותיה שעשויים לפתח מעבד פנים-חברה כפי שעשו Juniper לפני מספר שנים. עם זאת חשוב לזכור כי מבחינה טכנולוגית איזיצ'יפ נהנית מחסם כניסה גבוה ומהלך של מעבר למעבד פנים-חברה מצריך תכנון והכנה של 3 שנים קדימה. להערכתנו, איזיצ'יפ מקדימה את השוק מבחינה טכנולוגית ב-2-3 שנים", כותב רוזנברג.