רשת התקפלה: התוכנית "מצב האומה" לא תרד מהמסך

ועדת הבחירות נעתרה לבקשת רשת לדחות את שידורי התעמולה לשעה מאוחרת יותר, מה שיאפשר את המשך שידור "מצב האומה" עד ל-19 בינואר, כמתוכנן

התוכנית הפופולרית "מצב האומה" תמשיך עד לאחר הבחירות. ועדת הבחירות המרכזית נעתרה לבקשת זכיינית ערוץ 2 רשת לדחות את שידור תעמולת הבחירות לשעה מאוחרת יותר, מה שיאפשר את המשך שידור התוכנית עד לתאריך 19 בינואר, כמתוכנן.

כזכור, בשבוע שעבר הודיעה רשת כי היא מקצרת את העונה הנוכחית של "מצב האומה". רשת מסרה אז כי "ביום שבת הקרוב, 5 לינואר, תשודר תוכנית חגיגית לסיום העונה של 'מצב האומה'. הכוונה הראשונית הייתה לשדר את 'מצב האומה' עד סמוך למועד הבחירות, אולם לאור שידורי תעמולת הבחירות שייחלו בערוץ 2 ב-8 לינואר, נאלצה רשת לסיים את העונה מבעוד מועד".

כעת מוסרת רשת כי בזכות המעורבות, העניין והנאמנות הרבה שהפגינו צופי "מצב האומה" בימים האחרונים, תשודר תוכנית נוספת, ביום חמישי 24 לינואר.

מהזכיינית נמסר כי "במהלך התקופה האחרונה נשקלה ברשת האפשרות לסיים את העונה החמישית של 'מצב האומה' ב-9 לינואר, 3 תוכניות לפני התכנון המקורי. החלטה זו התקבלה לאור העובדה כי החל מה-8 בינואר תחל רשת, לשדר על-פי חוק, את תעמולת הבחירות, מה שלא הותיר מקום לשיבוצה הקבוע והאופטימלי של 'מצב האומה'.

"רשת מודה לקהל העצום של צופיה, אשר במהלך סוף השבוע מחו על החלטה זו, וכן לוועדת הבחירות המרכזית, אשר נעתרה לבקשתה של רשת והסכימה להתחיל בשידור תעמולת הבחירות בשעה 23:20, מה שיאפשר את המשך שידורה של 'מצב האומה' בשעה שהוקצתה לה כבר עם עלייתה של העונה החמישית, בתחילת אוקטובר".