עסקאות חדשות במתחם שרונה לפי 300 ש' למ"ר

שלושת השוכרים החדשים, יתמקמו כל אחד לחוד באותו מבנה מספר 126 הידוע גם כ"בית משק חקלאי", וששימש עד לאחרונה את משרד הביטחון

עסקאות חדשות במתחם שרונה בתל אביב: חברת מוצרי הטיפוח - ללין, חברת האופנה סאקס ובית הקפה ללוש, חתמו באחרונה על הסכם שכירות במתחם שרונה בתל אביב. הקמת המתחם נמצאת בשלבים מתקדמים, לצד עיכובים ממושכים בפתיחה המתוכננת המקורית של המתחם שעמדה על קיץ 2011. בשלב זה, השוכרים נמצאים בשלב עיצוב הפנים והתאמת המבנים לצרכיהם וכעת צפוי המתחם להתפתח באביב 2013.

שלושת השוכרים החדשים, יתמקמו כל אחד לחוד באותו מבנה מספר 126 הידוע גם כ"בית משק חקלאי", וששימש עד לאחרונה את משרד הביטחון. הסכם שנחתם מול הרשתות החדשות, משלב דמי שכירות ותשלום אחוזים ממחזור המכירות למשך חמש שנים, עם אופציה לחמש שנים נוספות. ללין וסאקס שכרו חנויות בשטח 60 מ"ר כל אחת, ובית הקפה ללוש חנות בשטח 220 מ"ר. בענף מעריכים כי המחיר הממוצע לעסקה זו עומד על 300 שקל למ"ר.

"בית משק חקלאי", היה בית משק צנוע מהיחידים ששרדו בשרונה, שנבנתה עוד לפני מלחמת העולם הראשונה. המבנה ניצב במקור בחצר המשק של משפחת שטלר, מאחורי בית המגורים של המשפחה, עד להזזתו בשנת 2005. המבנה כלל אולם מרכזי, אורווה ורפת, שני חדרונים הצמודים אליו בצדדים, דיר ולול.

מתחם שרונה יכלול 33 מבנים טמפלרים לשימור, עם פארק ירוק ובתי עסק שונים בתחומי ההסעדה, האופנה והמסחר ויתקיימו בו אירועי תרבות ואמנות.