מילואות נכנסת לנדל"ן מניב; תקים מבנה תעשייתי להשכרה

און ברזילי, מנכ"ל תשלובת מילואות: "בעקבות פיתוח מואץ של תשתיות באזור, הממוקם על עורק התחבורה הראשי של כביש עוקף קריות אשר נחנך לאחרונה, מזהה החברה עלייה דרמתית בביקושים להשכרת שטחי תעשייה"

תשלובת "מילואות", הממוקמת בסמוך לכניסה לעיר עכו, נכנסת לתחום הנדל"ן המניב. החברה עומדת להקים מבנה תעשייתי להשכרה שישתרע על פני כעשרת אלפים מ"ר במתחם שנמצא שבבעלותה, ששימש בעבר כשטח של מנפטת הכותנה "מילוסיב". היקף ההשקעה הצפוי בבניית המבנה החדש מוערך בכ-25 מיליון שקל.

במקביל, משלימה מילואות בימים אלה השקעה של כמיליון וחצי שקל בשיפוץ חמישה מבני תעשייה במתחם "נעמן פורצלן", שבבעלותה בהיקף 6,500 מ"ר בנוי. מתחם "נעמן פורצלן" נרכש ע"י מילואות לפני כ- 4 שנים מקבוצת יזמים פרטיים, כאזור התפתחות למפעל מילובר, לשטחי אחסון ולוגיסטיקה, וכן לפיתוח עתידי לתעשייה קלה, מסחר ושירותים.

מתחם נעמן פורצלן, הגובל בפארק מפעלי מילואות, משתרע על שטח של כ-45 דונם וכולל מספר מבני תעשייה ששימשו בעבר את אחד ממפעלי הדגל של קונצרן כור בצפון.

לדברי איתן שפר, מנהל פיתוח ושיווק הנדל"ן במילואות, מתנהל מו"מ מתקדם עם מספר גורמים מענפי התעשייה והמסחר המבקשים לשכור שטחים בגדלים שונים. מחירי השכירות במקום עתידים לנוע, כך על פי הערכות, בשטווח שבין 18 שקל למ"ר ל-25 שקל למ"ר.

לדברי און ברזילי, מנכ"ל תשלובת מילואות: "בעקבות פיתוח מואץ של תשתיות באיזור, הממוקם על עורק התחבורה הראשי של כביש "עוקף קריות" אשר נחנך לאחרונה, מזהה החברה עלייה דרמתית בביקושים להשכרת שטחי תעשיה. השטחים שבמתחם יכולים לשמש לצד פעילות ייצרנית גם כמרכזים לוגיסטיים לשינוע סחורות מחבל הגליל המערבי למרכז הארץ".