האם גווארדיולה יהיה בכיר המרוויחים של הכדורגל העולמי?

דיווח: צ'לסי תציע למנג'ר 22 מיליון אירו נטו לעונה, במה שיהפוך אותו לעובד בעל השכר הגבוה ביותר בענף - אפילו יותר מסמואל אטו

רומן אברמוביץ', הבעלים של צ'לסי, עשוי להפוך את פפ גווארדיולה לעובד בעל השכר הגבוה ביותר בכדורגל העולמי.

"הדיילי אקספרס" האנגלי מדווח כי האוליגרך מציע למנג'ר ברצלונה לשעבר, שנמצא בשנת שבתון וכבר הצהיר כי יחזור לאמן בעונה הבאה, שכר בסך 18 מיליון ליש"ט נטו לעונה (21.7 מיליון אירו), בחוזה שיימשך שלוש שנים.

אם אכן יגיע לסטמפורד ברידג', גווארדיולה לא יהפוך בכך רק למנג'ר המרוויח ביותר בפרמיירליג (אלכס פרגוסון, מאמן מנצ'סטר יונייטד, מקבל 7.6 מיליון ליש"ט לעונה באולד טראפורד): הוא גם יהיה העובד בעל השכר הגבוה ביותר בכדורגל העולמי. את התואר הזה מחזיק, נכון לעכשיו, החלוץ הקמרוני סמואל אטו, שמרוויח באנז'י מחצ'לקה הרוסית 20 מיליון אירו לעונה (16.3 מיליון ליש"ט).

יחד עם זאת, אברמוביץ' עשוי להיתקל בתחרות קשה על גיוסו של גווארדיולה לשורותיה של צ'לסי. על-פי הפרסומים, מנצ'סטר סיטי גם בודקת אפשרות להחתים את פפ, כמו גם באיירן מינכן ומילאן שהוזכרו כמועמדות.

יש לציין כי כרגע מעמדו של רפא בניטז, המאמן הזמני של צ'לסי, יציב; עם זאת, חוזהו של הספרדי מסתיים בקיץ, ואם תהיה באפשרותו של אברמוביץ' למנות את גווארדיולה, כך לפי הדיווחים, הוא לא יהסס לעשות זאת.