רייטינג שבועי: "עובדה" מזנקת לשיא עונתי של 33.7%

‏ל"מאסטר שף" עדיין אין מתחרים: ריאליטי הבישול של קשת לא יורד מ-39% ■‎‎‏ תעמולת הבחירות ביום שבת בערוץ 2 מגיעה לנתון של 11.2% צפייה‏

"עובדה" של זכיינית ערוץ 2 קשת היא התוכנית הרושמת את הזינוק המפתיע של השבוע האחרון. תוכנית התחקירים של אילנה דיין מוכיחה כי סיפור אנושי מרגש מנצח הכול, והיא מתייצבת על נתון שיא לעונה של 33.7% רייטינג. גם "ארץ נהדרת" חוזרת אל צמרת הטבלה עם 36.1% צפייה לאחר שבוע של נסיגה.

‏ל"מאסטר שף" עדיין אין מתחרים: ריאליטי הבישול של קשת לא יורד מ-39% צפייה כבר כמה שבועות.

"‏The Voice‏" של רשת מתחזקת בסוף השבוע ל-35.5% צפייה, לאחר פרק של הפוגה בתחרות שהוביל לירידה טבעית בצפייה.

"חדשות סוף השבוע" עם דני קושמרו עם נתון צפייה גבוה מאוד של 27.6% צפייה, דומה מאוד לממוצע הצפייה השבועי של חדשות 2.

"אולפן שישי" מגיע ל-20.7%, ומולה "יומן" של אילה חסון בערוץ 1 עם 6.6% צפייה. "כלוב הזהב" של רשת, שומר על נתון לא רע לערב שבת של 23.2%. ‏

‏"כלבוטק" של רשת שומרת גם היא על צפייה מכובדת, והיא התוכנית העשירית הכי נצפית השבוע עם 24.8% צפייה. "מצב האומה" מגיעה באירוח של ח"כ אריה אלדד ל-27.6% במוצ"ש, לעומת 21.9% ביום רביעי, כשאירחה את ח"כ שלי יחימוביץ' - מה שמוכיח שדווקא "‏The Voice‏" משפיעה על כמות הצפייה בתוכנית, ולא הפרסונה המתארחת.

‏תעמולת הבחירות ביום שבת בערוץ 2 מגיעה לנתון של 11.2% צפייה, לעומת 3.2% בערוץ 10, שם שודרה מוקדם יותר. "מטה הבחירות" בהנחייתו של נדב פרי עומדת על 5.1% צפייה, ואילו "המגזין" עם אושרת קוטלר על 8.6% צפייה.

"לעוף על המיליון", המשודרת בערוץ 10 מול "‏The Voice‏" מצליחה לגרד בעבור ערוץ 10 7.8% צפייה.

‏בערוץ 24, "אייל גולן קורא לך" ממשיך להנפיק מספרים של ערוץ ברודקאסט. התוכנית מגיעה במוצ"ש האחרון ל-6.8% צפייה. "נראה אותך", ששודרה בערוץ24 אחרי התוכנית של גולן, הגיעה למחצית מכך - 3.4%, עדיין נתון גבוה יחסית לערוץ המוזיקה של קשת.

רייטינג שבועי
 רייטינג שבועי