צפו: השחקן צ'אק נוריס תומך בנתניהו לראשות הממשלה

השחקן צ'אס נוריס מביע תמיכה בראש הממשלה בנימין נתניהו בבחירות הקרובות בישראל ■ "ישראל עומדת בפני החלטה חשובה", נאמר בסרטון למען הליכוד, והצביע על נתניהו כמתאים ביותר ■ הזמרת גליקריה תומכת במפלגת התנועה

צ'אק נוריס, השחקן שעד היום שלח את ידו באופן כושל במספר קמפיינים של בחירות בארה"ב, הוציא מודעת תמיכה בבנימין נתניהו לראשות הממשלה, זאת במסגרת סרטון של ג'וני דניאלס למען הליכוד.

"שלום זה צ'אק נוריס - הבחירות בעוד מספר ימים וישראל עומדת בפני החלטה חשובה. אז אומר לכם מה צ'אק היה עושה", כך נפתח הסרטון. "אתם אולי חושבים שאני האיש הקשוח מהסרטים אבל בשכונה מסוכנת כמו המזרח התיכון לישראל יש את האיש הקשוח שלה. קוראים לו בנימין נתניהו".

ועוד בענייני ידוענים והבחירות בישראל: רק לפני מספר ימים הזמרת היוונית גליקריה, שמצליחה מאוד בישראל ומבלה פה חלק גדול מזמנה - לא התביישה מלהביע את תמיכתה ביושבת-ראש מפלגת התנועה, ציפי לבני.

בהודעה שפרסמה בדף הפייסבוק של מפלגת התנועה, כתבה הזמרת באמצעות מנהלה בארץ: "אני קוראת ועוקבת בתקשורת ביוון אחר הנעשה בישראל לקראת הבחירות". מביקוריי הרבים בישראל, שאותה אני מאוד אוהבת, אני יודעת מהו הלך הרוח אצלכם. כידוע לך, נפגשתי עם המון פוליטיקאים מכל הקשת הפוליטית - אהוד אולמרט, יצחק רבין עליו השלום, שמעון פרס ועוד רבים וטובים".