כרמל שאמה: "ממתין לקולות החיילים - לא כיף לא להיבחר"

ח"כ שאמה-הכהן, שניצב במקום ה-32 ברשימת הליכוד וחייב לחכות לקולות שטרם נספרו, מגיב בפייסבוק: "התעוררתי למרות שכנראה לא נבחרתי... ואפילו השמש זרחה כרגיל" ■ ביום שני כתב: "מי יודע, אולי את הכנסת הבאה אראה רק דרך ערוץ הכנסת"

לאחר תוצאות האמת בבחירות 2013, שהצביעו על 31 מנדטים "בלבד" למפלגת הליכוד, ח"כ כרמל שאמה-הכהן, שניצב במקום ה-32 ברשימת הליכוד וחייב לחכות לקולות שטרם נספרו, מגיב בפייסבוק.

"התעוררתי למרות שכנראה לא נבחרתי... ואפילו השמש זרחה כרגיל", כתב שאמה. חבר הכנסת נשאר אופטימי למרות שמיקומו מותיר אותו מחוץ לכנסת, אלא אם קולות החיילים, הימאים ושאר הקולות שלא נספרו יביאו שינויים.

"ממתין בסבלנות לקולות החיילים, זה לא כיף גדול לא להיבחר אבל באמת לא נורא", המשיך שאמה בפייסבוק. "זה כנראה תלוי הרבה מאיפה ולמה הגעת לכנסת ולאן אתה יכול להמשיך. תודה על כל ההודעות החמות והמחבקות ושרק כנסת ישראל הבאה תעשה טוב לעם ישראל".

כרמל שאמה הכהן / מתוך: צילום מסך עמוד פייסבוק
 כרמל שאמה הכהן / מתוך: צילום מסך עמוד פייסבוק

מלבד 31 המנדטים שקיבלה הליכוד-ביתנו, תוצאות האמת הצביעו על הפתעה גדולה לחיוב בדמותם של 19 מנדטים ליש עתיד של יאיר לפיד, והפתעה לשלילה בדמות 15 המנדטים בלבד שקיבלה שלי יחימוביץ' ומפלגת העבודה.

אם הקולות שלא נספרו לא יביאו שינוי משמעותי, ח"כ כרמל שאמה הכהן במיקומו ה-31 - צפוי להישאר מחוץ לכנסת. קולות החיילים מסתכמים בכ-200 אלף.

ביום שני, עוד לפני ההצבעה בקלפיות, שאמה כתב בפייסבוק נבואה שבסופו של דבר עלולה להגשים את עצמה מבחינתו. "מי יודע, אולי את הכנסת הבאה אראה רק דרך ערוץ הכנסת", כתב שאמה בפייסבוק. בימים הקרובים נדע אם השחורות שצפה שאמה אכן יתממשו עבורו.

כרמל שאמה הכהן / צילום מסך עמוד פייסבוק
 כרמל שאמה הכהן / צילום מסך עמוד פייסבוק