שטייניץ: "תוצאות הבחירות סבירות מבחינה כלכלית"

שר האוצר הופיע אתמול בפני בכירי ארגון הבונדס במסגרת אירוע הגיוס השנתי, בו גויסו 230 מיליון דולר בערב אחד ■ שטייניץ התייחס לתוצאות הבחירות ואמר כי "תוצאות הבחירות בישראל הן סבירות מבחינה כלכלית"

שר האוצר, יובל שטייניץ, הופיע אתמול (א') בפני בכירי ארגון הבונדס במסגרת אירוע הגיוס השנתי שהתקיים בפלורידה והתייחס בדבריו לתוצאות הבחירות. שטייניץ ציין כי: "תוצאות הבחירות בישראל הן סבירות מבחינה כלכלית".

שר האוצר הדגיש כי יאיר לפיד ונפתלי בנט, אשר זכו להישגים בבחירות, נמנעו בקמפיין שלהם מפופוליזם סוציאליסטי. לדברי שטייניץ: "נראה שלפיד ובנט תומכים במדיניות כלכלית רציונלית, המעמידה את הצמיחה הכלכלית בראש סדר העדיפויות, ואף הם קוראים לשאוף שלא להטיל מסים מיותרים".

כמו כן השר שטייניץ היה הנואם המרכזי בערב הגיוס השנתי של ארגון הבונדס, אשר התקיים אמש בפלורידה. במהלך הערב גויס הסכום הגדול ביותר בתולדות הארגון בערב אחד - 230 מיליון דולר. יצוין, כי היקף הגיוס השנתי הוא כ-800 מיליון דולר.

לדברי שטייניץ: "היקף הגיוס המרשים מלמד שוב על חוסנה של הכלכלה הישראלית ועל עוצמת הקשר של הקהילה היהודית בצפון אמריקה למדינת ישראל".