Tvinci הישראלית חתמה על עסקה של מיליוני ד' בסינגפור

החברה הישראלית תשלב את הטכנולוגיה שלה בשירות חדש שמשיקה מדיה קורפ, במטרה להציע את ה"נטפליקס של אסיה"

חברת הסטארט-אפ הישראלי tvinci חתמה על עסקה בהיקף של מיליוני דולרים לשילוב הטכנולוגיה שלה בשידוריה של חברת מדיה קורפ הסינגפורית.

מדיה קורפ הוא תאגיד תקשורת ותיק וגדול בסינגפור שבבעלותו ערוצי טלוויזיה מובילים, רדיו, עיתונים, מגזינים, קולנוע ועוד. הפלטפורמה של tvinci תשתלב בפתרון הווידיאו שמשיקה מדיה קורפ במסגרת OTT (Over The Top) בשם Toggle, שמטרתו להיות ה"נטפליקס של אסיה", שלצד שידורי VOD שונים, יציע גם ערוצים בשידור חי.

בשלב הראשון מדובר על כ-11 ערוצי לייב ואלפי שעות של תוכן VOD, כשמדובר בשילוב של תוכן מקומי לצד תוכן הוליוודי. השירות צפוי לעלות לאוויר במהלך חודש פברואר במחשב, באייפון ובאייפד ובהמשך גם במכשירי אנדרואיד ובטלוויזיות חכמות.

הפלטפורמה הטכנולוגיה של tvinci מאפשרת לנהל את התכנים בשידור, להקים את המודלים העסקיים, הקמפיינים והגבייה של הכסף, לנהל את ההגנה על התוכן (בהתאם לדרישות של האולפנים בהוליווד), לנהל את המשתמשים והמכשירים השונים ולנהל את חווית המשתמש והעולמות החברתיים.

החיבור העסקי בין tvinci למדיה קורפ נוצר בעקבות ביקור אסטרטגי של בכירי החברה הסינגפורית בישראל ב-2011 שנערך ביוזמת לי אבירם שושני, מנהלת ענף ניו מדיה במכון היצוא, ושי זריבץ', הנספח המסחרי בסינגפור. במסגרת הביקור קיימו בכירי החברה מפגשים עסקיים עם חברות ישראליות מתחומי הניו מדיה השונים ואלה הציעו פתרונות טכנולוגיים חדשניים עבור חברת מדיה קורפ.

חברת tvinci מציעה לחברות כבלים, לוויין וערוצי טלוויזיה פלטפורמה לא ממותגת (white label) שמאפשרת להם להקים שירות טלוויזיה חוצה מכשירים ששם דגש על התחום החברתי. מנכ"ל החברה, עופר שעיו, הסביר בראיון שהעניק לאחרונה ל"גלובס" כי "הרעיון הוא שאתה מדליק את הטלוויזיה שלך ואתה יכול לחפש תוכן ב-VOD לפי מה שחברים שלך ראו בחודש האחרון או שאתה בוחר לראות מה החברים שלך רואים עכשיו".

יתרה מזאת, החברה מאפשרת למשתמש להתחיל לראות שידור לייב או VOD על-גבי הטאבלט ואז להעביר אותו למסך הגדול בסלון, כדי שכל בני המשפחה יראו אותו יחד, או להיפך.

החברה הוקמה ב-2007 על ידי עידו ויזנברג ועופר שעיו וגייסה עד כה 4.5 מיליון דולר. במהלך השנה החולפת שילשה החברה את הכנסותיה, כשעברה מעסקאות במאות אלפי דולרים לעסקאות של מיליוני דולרים. בין לקוחות החברה ניתן למצוא חברת טלקום גדולה מפינלנד בשם Elisa ואת חברת Chellomeida מהולנד. כמו כן, גדלה החברה מ-20 עובדים ל-60 עובדים והיא ממשיכה לחפש אחר עובדים חדשים, כמו מתכנתים, מנהלי פרויקטים, אנשי תמיכה ובדיקות תוכנה ועוד.