עובדי בזק מתנגדים למינוי הנדלר: "מסר לא טוב לארגון"

יו"ר ועד עובדי בזק במסר ליו"ר שאול אלוביץ': בקבוצה ישנם מנכ"לים מצוינים שאותם יש להעדיף לפני כל מינוי חיצוני

ההתנגדות למינויה של יו"ר הוט הפורשת, סטלה הנדלר, למנכ"לית קבוצת בזק מתרחבת: שלמה כפיר, יו"ר ועד עובדי בזק, סבור כי מדובר בטעות וכי בעל השליטה, שאול אלוביץ', צריך למנות לתפקיד מנהל מתוך הקבוצה. לדבריו, הוא הביע את עמדתו בפני אלוביץ' ואף אמר לו כי בקבוצה ישנם מנכ"לים מצוינים שאותם יש להעדיף לפני כל מינוי חיצוני.

בשיחה עם "גלובס", הביע כפיר צער על עזיבתו של אבי גבאי והעריך כי לנוכח האתגרים שעומדים בפני הקבוצה היה צריך לעשות כל מה שניתן כדי להשאירו. כפיר הביע חשש בנוגע למסר שמעביר המינוי, שכן הנדלר חוצה את הקווים ועוברת לקבוצה מתחרה ללא תקופת צינון ראויה. עם זאת, ספק אם העובדים ינקטו בצעדים למניעת המינוי.

בכירים נוספים בקבוצה העריכו, כי כאשר המינוי יעבור לאישור הדירקטוריון הוא צפוי להיתקל בהתנגדות מצד מספר חברי דירקטוריון, וכי לא מן הנמנע שגם בקרב בעלי המניות מהציבור צפויה לקום התנגדות דומה, זאת מאחר שהמינוי לדבריהם לא נעשה משיקולים מקצועיים גרידא, אלא משיקולים אחרים.

מאז שנודע כי אלוביץ' רואה בהנדלר מועמדת ראויה לתפקיד, שוררת בהנהלת החברה אווירת נכאים. בכירים בבזק הביעו בשיחות סגורות אכזבה גדולה מהתרחיש שמסתמן ורבים מהם כבר עסוקים בשאלת המשך עתידם בקבוצה.