מיקרוסופט השיקה את אופיס 2013; המחיר - 380 שקל בשנה

מיקרוסופט השיקה את "אופיס 365" בענן ללקוחות פרטיים - 530 שקל לגרסה הרגילה ■ גרסת הענן מציעה 5 רישיונות, 20 ג'יגה נוספים לסקיי דרייב ו-60 דקות חודשיות לסקייפ

מיקרוסופט השיקה היום (ג') את אופיס 2013 ללקוחות פרטיים. הגרסה החדשה מציעה מודל חדש של השכרת השירות דרך הענן ולא רק רכישה שלו בחנות על-גבי דיסק. אופיס 365 הום פרימיום יציע מספר יתרונות לצרכנים, שיהיו מוכנים לעבור למודל, בו הם משכירים את שירותי הוורד, האקסל, פאוור פוינט ואאוטלוק.

בעוד שרכישה של המוצר בחנות פיזית מקנה רישיון למחשב בודד, גרסת הענן כוללת רישיונות ל-5 מחשבים או טאבלטים, 20 ג'יגה נוספים לאחסון בשירות האון ליין של מיקרוסופט בענן - סקיי דרייב ו-60 דקות חודשיות לשיחות בתוכנת סקייפ.

עלות גרסת 365 הום פרימיום תעמוד על 38 שקל בחודש או 380 שקל בשנה, הגרסה הביתית והרגילה של אופיס 2013 תעלה 530 שקל. גרסה זו כוללת את: וורד, אקסל, פאוור פוינט ו-One Note. הגרסה העסקית מגיעה גם עם אאוטלוק 2013 ומכירה עומד על 830 שקל.

"אופיס 365 הום פרימיום מציעה חוויה חדשה לחלוטין" אומר סטיב באלמר, מנכ"ל מיקרוסופט. "מדובר בפעם הראשונה שלקוחות יכולים לעשות מנוי לאופיס כשירות, במקום לרכוש אותה כתוכנה הדורשת התקנה שלה. לאורך הזמן, החלק הגדול ממילארדי משתמשי אופיס יעבור להשתמש בגרסת ה-365".

החידושים באופיס 2013 כוללים ממשק נוסף שתואם גם למסכי מגע, כך שהמשתמש מקבל אייקונים גדולים ומרווחים יותר, כאשר הוא משתמש בטאבלט שלו. היישומים באופיס מותאמים לעולם הרשתות החברתיות עם חיבור לשיתוף קל, עריכת מסמכי PDF בתוך וורד, כולל אפשרות משיכת טקסט. חילוץ נתונים פשוט יותר באקסל ויכול לקבל המלצות להצגת הנתונים בצורה גראפית וגם ניווט שקופיות נוח יותר בזמן מצגת בפאוור פוינט.