איציק אלרוב: "פישר אחראי לבועת הנדל"ן; טוב שהוא פרש"

אלרוב, מיוזמי חרם הקוטג': "לפעול ליציבות המחירים ולצמצום הפערים החברתיים הם חלק מהמטרות של בנק ישראל אך בזה המשיח מאמריקה כשל ובגדול"

איציק אלרוב, מיוזמי חרם הקוטג' של מחאת קיץ 2011, מברך על פרישתו של נגיד בנק ישראל פרופ' סטנלי פישר מתפקידו, ואמר כי הוא האחראי העיקרי להיווצרות "בועת נדל"ן".

"במהלך כהונתו פעל הנגיד פישר למען יציבות הבנקים וחיבל ביציבות הכלכלית של משקי הבית", מסר אלרוב. "לפעול ליציבות המחירים ולצמצום הפערים החברתיים הם חלק מהמטרות של בנק ישראל אך בזה המשיח מאמריקה כשל ובגדול. בתקופת כהונתו רמת המחירים במשק זינקה והפערים החברתיים רק הלכו והתרחבו כקורבן עולה על מזבח האינטרסים הבנקאיים".

אלרוב הוסיף כי "החשיבות של רמת ואיכות חייהם של האזרחים הלכה וקטנה לטובת דיאגרמות מפוצצות ונתונים שנראים טוב אך ורק על הנייר. במשמרתו של פישר החלום האנושי והציוני על קורת גג בישראל התרחק מעשרות אלפי צעירים וצעירות והפך לחלום בלתי מושג. לאחר 8 שנות הנהגה מגיע לנגיד פישר לחזור לחיק משפחתו האהובה באמריקה. עצוב מאוד שאת משפחתו הישראלית הוא השאיר רק עם חלומות לדירה וכלכלה בריאה ובתוך מציאות כואבת והרסנית".