אפליקציה חדשה מאפשרת לשדר ישירות מהסלולרי לפייסבוק

אפליקציה ישראלית חדשה בשם LiveLens מאפשרת לשדר וידיאו בשידור חי ממכשיר האנדרואיד ישירות לפייסבוק ■ האפליקציה היא חינמית ומיועדת בשלב זה רק למכשירי אנדרואיד

רוצים להראות לחברים איזה חיים אתם עושים בחופשה? איך אתם נהנים עם החבר'ה בפאב השכונתי? או להראות לכל המשפחה איך הילדה עושה את צעדיה הראשונים? אפליקציה ישראלית חדשה בשם LiveLens מאפשרת לשדר וידיאו בשידור חי ממכשיר האנדרואיד ישירות לפייסבוק.

האפליקציה פשוטה לשימוש ולאחר התחברות לחשבון הפייסבוק, כל מה שנותר לעשות הוא ללחוץ על כפתור ה-record ולצלם. אח"כ נותנים שם לסרט ואז ניתן לבחור מי מבין החברים בפייסבוק יראה את הסרטון שצילמתם. החברים מקבלים התראה כחצי דקה מתחילת הצילום ויכולים לצפות בשידור החי או לאחריו בסרטון המוקלט.

בסה"כ מדובר באפליקציה נוחה לשימוש ופשוטה ואיכות הצילום יחסית טובה.

לדברי מנכ"ל LiveLens, מקס בלובנד, "LiveLens מספקת ממשק פשוט וחוויתי בתוך המעגל החברתי הקיים של המצלם והצופה ומחברת ביניהם בזמן השידור. בנוסף, השילוב המנצח של היכולות הסלולריות, הסטרימינג והפונקציות המלאות של הפייסבוק בסלולר, משדרגים את החוויה הקיימת".

האפליקציה היא חינמית ומיועדת בשלב זה רק למכשירי אנדרואיד, כשאפליקציית אייפון מתוכננת בהמשך. יש לציין כי בשוק קיימות מספר אפקליציות דומות, בהן Flixwagon הישראלית. להורדת האפליקציה החינמית: www.livelens.com.