החל המו"מ להסכם קיבוצי בין פלאפון להסתדרות

המנכ"ל גיל שרון: "אני משוכנע ששני הצדדים רואים את טובת החברה לנגד עיניהם, ולכן אנו מצפים למו"מ ענייני ומהיר" ■ יו"ר הוועד, ברק לוי: "מברך את ההנהלה"

הנהלת פלאפון וועד העובדים בחברה מקיימים היום (א') פגישה לרגל פתיחת המשא-ומתן בין הצדדים. הפגישה מתקיימת בבניין פלאפון בגבעתיים בין הנהלת פלאפון בראשות גיל שרון לבין יו"ר האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות, אבי ניסנקורן; יו"ר ועד העובדים של פלאפון, ברק לוי; ונציגי הוועד בפלאפון.

גיל שרון, מנכ"ל פלאפון, מסר כי "התחלנו במשא-ומתן להסכם קיבוצי עם ההסתדרות, בתקווה שיושג הסכם שיהיה טוב לחברה ולעובדיה. אנו ממוקדים בתהליך באופן רציני והחלטי. אני משוכנע ששני הצדדים רואים את טובת החברה לנגד עיניהם, ולכן אנו מצפים למשא-ומתן ענייני ומהיר ככל האפשר, כדי שניתן יהיה לקדם את החברה ולאפשר את המשך צמיחתה למען עובדיה ולקוחותיה.

יו"ר האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות, אבי ניסנקורן, מסר: "אני משוכנע שנצליח להביא להסכם הטוב ביותר למען עובדי החברה, זאת תוך כדי שמירה על הצלחתה וצמיחתה של חברת פלאפון".

יו"ר ועד הפעולה של פלאפון, ברק לוי, מסר: "אני מברך את הנהלת החברה על פתיחת המשא-ומתן. בכוונתינו לנהל משא-ומתן ענייני ורציני, הן לטובת עובדי החברה והן למען המשך הצלחתה ושגשוגה של חברת פלאפון כמובילה בענף הסלולר".