צפו: עימות חריף שהידרדר לאלימות בטלוויזיה של חיזבאללה

במהלך עימות בתחנת הטלוויזיה "אל-מנאר" השייכת לחיזבאללה, זרק עיתונאי לבנוני התומך באסד כוס מים לעבר עיתונאי אחר המתנגד למשטר הסורי

המהפכה הסורית הינה נושא רגיש לא רק עבור הסורים עצמם אל גם בעבור השכנה ממערב, לבנון, שאזרחיה חצויים בנוגע לסוגיה הזאת. עדות למתח הקיים בין שני המחנות ניתן היה למצוא אתמול (ו') בתוכנית הטליוויזיה "חדית' אל-סאעה" (שיחת השעה) שמשודרת בערוץ הטלוויזיה "אל-מנאר" השייך לארגון החיזבאללה.

בתוכנית, בהנחיית העיתונאי הלבנוני עימאד מרמל, התארחו סאלם זהראן, מנהל מרכז תקשורתי בביירות ותומך נלהב של נשיא סוריה בשאר אסד, ואסעד בשארה, עיתונאי לבנוני שתומך במהפכה נגד אסד וקורא להפלתו.

עד מהרה הדרדר הדיון באולפן בסוגיה לכדי אלימות, כשזהראן, התומך באסד, האשים את בשארה בשיתוף-פעולה עם ישראל וקרא לו "אהבל" (טיפש בערבית).

בשארה לא נשאר חייב ופלט לעברו של זהראן שתי קללות עסיסיות, שכללו התייחסות לאחותו של זהראן. זהראן רתח על הקללות וזרק על בשארה שתי כוסות מים, ואז קם כדי לתקוף אותו. באותו רגע הוחשך המסך, והתחנה יצאה לפרסומות.

זו לא הפעם הראשונה שבה דיון על הנושא הסורי בלבנון מידרדר לאלימות. לפני קצת יותר משנה, במהלך תוכנית דומה בערוץ MTV הלבנוני, זרק פוליטיקאי לבנוני התומך באסד כוס מים על עמיתו המתנגד למשטרו של אסד, לאחר שהאחרון כינה את נשיא סוריה "שקרן".