ההמלצות החמות: 10 מניות עם הדיבידנדים ה"שמנים" ביותר

בנק ההשקעות מורגן סטנלי פרסם דוח עם רשימת מניות המעניקות למשקיעים את תשואת הדיבידנד הגבוהה ביותר ■ כל המניות ברשימה נסחרות בשווי שוק של 15 מיליארד דולר ומעלה ותשואת הדיבידנד שהן מחלקות היא מעל 4%

הדיבדנדים שמחלקות החברות, אחראים ליותר מ-40% מהתשואה הכללית של שוק המניות מאז 1930, כך טוען אדם פרקר, אנליסט במורגן סטנלי. בדוח שפרסם בנק ההשקעות לפני מספר ימים, הוא ערך רשימה של החברות המחלקות את הדיבידנדים ה"שמנים" ביותר בוול סטריט.

כל המניות ברשימה נסחרות בשווי שוק של 15 מיליארד דולר ומעלה ותשואת הדיבידנד שהן מחלקות היא מעל 4%.

1. Oneok - תשואת הדיבידנד: 4.7%. מחיר יעד: 62 דולר. פרקר וצוות האנליסטים מציינים כי עד 2015 החברה תשקיע כ-6 מיליארד דולר בסקטור הגז הטבעי, עניין שעשוי להניע את צמיחתה.

2. Reynolds American. - תשואת דיבידנד: 5.4%. מחיר יעד: 47 דולר. בבנק ההשקעות מציינים כי לחברת הטבק השנייה בגודלה בארה"ב קיים תזרים מזומנים חיובי ופוטנציאל צמיחה גבוה.

3. Phillip Morris - תשואת דיבידנד: 3.8%. מחיר יעד: 95 דולר. בדוח נכתב כי החברה פועלת בתעשיה שידועה רווח תפעולי גבוה והיא עשויה להגדיל את רווחיה מהגיוון הגיאוגרפי שלה.

4. וריזון - תשואת דיבידנד: 4.8%. מחיר יעד: 47 דולר. החברה הגדילה את שיעור הדיבידנד ב-35 בספטמבר 2012 והיא אחראית על 55% מתחום ה-wireless.

5. אמאראן - תשואת דיבידנד: 5%. מחיר יעד: 39 דולר. עוסקת בסקטור האנרגיה ובדוח של בנק ההשקעות נכתב כי יש לה פוטנציאל צמיחה גבוה, בעקבות עליית המחירים הצפויה במחיר הגז הטבעי.

6. Williams Partners - (סימול: WPZ) - תשואת דיבידנד: 6.6%. מחיר יעד: לא ניתן.

7. AT&T - תשואת דיבידנד: 5.3%. מחיר יעד: 37 דולר. בדוח של מורגן סטנלי נכתב כי הצמיחה בשוק תקשורת ה-wireless בארה"ב ביחד עם מאזנים בריאים, הופכים את החברה ל"מקלט בטוח" עבור המשקיעים.

8. BCE - תשואת דיבדידנד: 5%. מחיר יעד: 47 דולר. אנליסטים בבנק ההשקעות טוענים כי לחברת הטלקום הקנדית פוטנציאל צמיחה גבוה, משום שהיא אחת השחקניות הגדולות בשוק הקנדי שסובל מהיעדר תחרותיות בתחום.

9. CenturyLink - (סימול: CTL) - תשואת דיבידנד: 7.2%. מחיר יעד: 50 דולר. חברת טלקום נוספת עם מאזנים "בריאים" וקופת מזומנים דשנה.

10. Lorillard - תשואת דיבידנד: 5.2%. מחיר יעד: לא ניתן.