מחלבות גד לתנובה: הפסיקו לאלתר שיווק גבינות באריזה כחולה

במחלבות גד טוענים כי תנובה, שביצעה שינוי באריזות הגבינות שלה, העתיקה את האריזות של מחלבות גד עד כדי הטעיית צרכנים ■ תנובה: יש בידול בין האריזות

מחלבות גד שבבעלות עזרא כהן דורשת מתנובה להפסיק לאלתר את שיווק הגבינה הבולגרית פיראוס באריזה כחולה, וכמו גם את שיווקן של גבינות נוספות באריזות כחולות.

במכתב ששלחה מחלבות גד לתנובה, באמצעות עו"ד א.נווה, טוענת החברה כי תנובה העתיקה את האריזות של מחלבות גד, ומתייחסת לשינוי האריזה שביצעה תנובה לאחרונה. ‏

לטענת מחלבות גד, לפני מספר ימים הסירה תנובה את התוויות הלבנות שהיו בחזית ועל המכסים של גבינת פיראוס של תנובה, כך שהשינוי הופך את האריזה החדשה לדומה מאוד לאריזה של מחלבות גד, עד כדי חשש להטעיית צרכנים.

מחלבות גד טוענת כי במעשה זה יש "משום גניבת עיני ציבור הצרכנים לסבור בטעות כאילו מדובר במוצר המיוצר על-ידי מחלבות גד". ‏

עוד נטען כי "הכיתוב 'תנובה' מופיע על גבי האריזות באופן מינימליסטי, אשר איננו נחזה באופן ברור לציבור הקונים".‏

תנובה: יש בידול

מתנובה נמסר בתגובה: "פיראוס הינו המותג המוביל ללא עוררין את קטגוריית הגבינות המלוחות, עם נתח שוק של 48% (מול 31% של גד). מאז השקת המותג ב-1998, הצבע הכחול מלווה את פיראוס בכל האריזות והעיצובים.

"יתרה מזו, העיצובים החדשים ממחישים את המקור של פיראוס - עיר נמל יוונית. ניתן לראות כי יש בידול בין האריזות, ולכן הטענה לא מובנת וחסרת כל שחר".

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988