מעל 30 סטארטאפים ישראלים יציגו בכנס של לנדמרק ונצ'ורס

לכנס – Israel Dealmakers Summit, תגיע משלחת של כ-200 יזמים ומשקיעים מישראל לצד כאלף משקיעים ובכירים מחברות ענק בינלאומיות ■ את הכנס יפתח ג'ף אימלט, מנכ"ל ג'נרל אלקטריק ולצדו בכירים רבים

למעלה מ-30 סטארטאפים ישראלים יציגו בכנס השנתי של לנדמרק ונצ'ורס בניו-יורק. את הכנס, הנושא את השם - Israel Dealmakers Summit, יפתח ג'פרי אימלט, המנכ"ל האגדי של General Electric שידבר על חזונו לחברה, ועל ההשקעות שלו בישראל. לנדמרק ונצ'ורס, בנק השקעות גלובלי המתמחה בניהול עסקאות M&A וגיוסים פרטיים, ליווי אסטרטגי ופיתוח עסקי בתחום ההייטק יערוך את הכנס ב-5-6 במארס בניו יורק.

כנס Israel Dealmakers Summit יימשך יומיים ויספק במה בלתי אמצעית ליצירת קשרי עבודה ופיתוח אפשרויות לעשיית עסקים עבור חברות גלובליות עם חברות ישראליות. בין החברות הישראליות שצפויות להציג בכנס: Waze, Powermat, ooVoo, RoboSavvy, Magisto, Celltick, Phinergy, SolarEdge Technologies, NovoGI, Form Labs, Quantifind, PowerSines, HeadSense, eyeSight, PolyPid, MCS, Pango Parking ועוד רבות.

הכנס יתמקד בטרנדים החמים בעולם הטכנולוגי שמניעים את הצמיחה הגלובלית בסקטורים מובילים: מדיה דיגיטלית, קלינטק, אינטרנט, ציוד רפואי, מדעי החיים, ביג דאטה, מוליכים למחצה, תכנה ארגונית וטלקום. הכנס מחולק בצורה שווה בין משקיעים, סטארט-אפיסטים ומנכ"לים מארגונים גדולים, מעשרים מדינות שונות.

"לאור ההצלחה הגדולה של הכנסים האחרונים בישראל, החלטנו לערוך את הכנס הגדול בעולם להשקעות בישראל בלב ניו-יורק - בירת העסקים העולמית", אומר זיו קליין, שותף מנהל לנדמרק ונצ'ורס. "השילוב הייחודי של המשתתפים בכנס יאפשר זירת נטוורקינג שאין שני לה, היכולה לייצר קרקע פוריה לשיתופי פעולה עסקיים מגוונים מאוד בין מאות משתתפי הכנס", הוסיף קליין וציין כי הכנס בניו-יורק מדגיש את החשיבות שמייחסת לנדמרק ונצ'ורס לשוק הישראלי, לחברות המקומיות ולצורך שלהן לפרוץ לשווקים מעבר לים עם שותף אסטרטגי חזק.