בעלי סמארטפון? כל הגאדג'טים שאתם צריכים להכיר

אוזניות משוכללות (שהוציא ראפר ידוע), שעון חכם, מחזיק מפתחות המתריע אם שכחתם את הסמארטפון על השולחן במסעדה, כיסויים לטעינת המכשיר ועוד - עולם שלם של גאדג'טים ואביזרים ישדרגו את חווית השימוש בטלפון הנייד שמ"סתם חכם" יהפוך לחכם במיוחד

אוזניות דגם Pill: מוזיקה בנגיעה

מותג האוזניות ביטס של הראפר ד"ר דריי זוכה להצלחה רבה בארץ ובעולם, כאשר הוא כולל גם ערכות רמקולים בתצורות שונות. דגם Pill הוא רמקול נייד, שבא לתת פתרון להאזנה למוזיקה בפארק או למי שמחפש רמקול לחיבור למחשב או לטלפון במשרד ובחדר העבודה. בביטס מצליחים להפגין ברוב המוצרים שלהם עיצוב צעיר ולא מקושקש מדי כמו המתחרים, וכך גם דגם Pill, שמגיע בעיצוב של קפסולת אדוויל. הוא מעוגל, ארוך ולא גדול במיוחד. הוא מאפשר חיבור לטלפון או לנגן המוזיקה דרך כבל רגיל או בתקשורת בלוטות' סטריאופונית. מעבר לזה, הרמקול כולל גם תקשורת אלחוטית לטווח קצר מסוג NFC, המאפשרת את תהליך החיבור הראשוני בנגיעה קלה עם הסמארטפון על הרמקול.

מחיר: 1,000 שקל ברשת באג

אוזניות דגם pill
 אוזניות דגם pill

Otterbox: כיסוי הטוען בהתאם לצורך

חברת Otterbox מוכרת בזכות הנרתיקים הקשיחים שלה, שבדרך כלל מצליחים להציל את הסמארטפון משברים מרגיזים. סדרת Defender קיבלה שדרוג והיא תציע יכולות חכמות של הטענת הטלפון. הנרתיק כולל סוללה פנימית המכפילה את זמן העבודה של מכשירי אייפון 4 ו-4S. הדגם הזה כולל אפליקציה המציגה את זמן הסוללה גם בנרתיק וגם באייפון, כאשר היא יודעת להטעין את הטלפון לפי הצורך. הטענת הנרתיק והטלפון מתבצעת במקביל על-ידי כבל בודד מסוג מיקרו USB. ההשקה צפויה בקרוב.

מחיר: 130 דולר בארה"ב

OTTERBOX
 OTTERBOX

מטען אלחוטי של LG: לא רק לנקסוס 4

טעינה אלחוטית של סמארטפונים, צפויה לתפוס תאוצה גדולה בחודשים הקרובים, כאשר דגמים נוספים יצטרפו למגוון המצומצם של מכשירים התומכים בטכנולוגיה (למשל, נקסוס 4 של LG ו-לומיה 920 של נוקיה). חברת LG תתחיל לשווק במהלך החודש הבא בישראל, את המטען האלחוטי שתוכנן לנקסוס 4, אבל אשר יתאים למכשירים אחרים התומכים בתקן הטעינה Qi. מדובר בפתרון נוח, למי שרוצה להניח את הטלפון שלו על משטח, מבלי שיידרש בכל פעם לחבר כבל לסמארטפון.

מחיר: 350 שקל ברשת הייפר סטור

מטען אלחוטי של LG
 מטען אלחוטי של LG

I´m Watch: שעון חכם עם מייל ואפליקציות

חברת I´m S.P.A האיטלקית הציגה גרסה חדשה של השעון החכם שלה I´m Watch. מדובר בשעון הכולל מסך מגע 1.5 אינץ' וגרסה מיוחדת המותאמת לאנדרואיד. השעון כולל אפליקציות כמו שעון מעורר, יומן, טוויטר, פייסבוק, נגן מוזיקה ומייל. השעון מספק התראות על שיחות נכנסות ומסרונים המגיעים לסמארטפון, והוא מחובר בתקשורת בלוטות' לטלפון, כאשר הוא גם "שואב" ממנו את האינטרנט בעת הצורך.

מתאים לאנדרואיד ולאייפון, כולל תמיכה בעברית.

מחיר: 1,700 שקל דרך אתר החברה

שעון חכם
 שעון חכם

LiveAction: לשיפור יכולת ההקלטה

מי שלא מסתפק ביכולות ובאיכויות ההקלטה באמצעות האפליקצייה המתאימה במכשיר האייפון שלו, ימצא את מבוקשו באביזר לשיפור יכולות ההקלטה שמציעה חברת בלקין. ה-LiveAction מאפשר, באמצעות חיבור לכניסת הסטריאו של האייפון או האייפד ואפליקציה תואמת, יכולת לשפר את ההקלטה של המכשיר.

מחיר: 300 שקל

LiveACtion
 LiveACtion

ZOMM: כדי לא לאבד את הסמארטפון

ה-ZOMM הוא מחזיק מפתחות קטן היודע להתריע בפני המשתמש כאשר הוא מתרחק מהסמארטפון שלו. המוצר הזה פועל בטכנולוגיה האלחוטית בלוטות' המסוגלת לעבוד עד למרחק של 10 מטרים. ברגע שהמשתמש שוכח את הסמארטפון על השולחן במסעדה, הזום ירטוט, יהבהב ויפעיל צפצוף אשר יזכיר מיד שהסלולרי נשאר מאחור. בנוסף משמש ה-ZOMM כדיבורית אלחוטית ניידת. בזמן קבלת שיחה לטלפון, ה-ZOMM מצלצל במקביל ובלחיצת כפתור ניתן לענות לשיחה, גם שהטלפון לא נגיש. עוד הוא משמש כלחצן מצוקה המתקשר למספר טלפון קבוע מראש. הזום קיים בשתי גרסאות, כאשר דגם "זום פלוס" מאפשר שימוש באפליקציית תיוג מקומות וחפצים שרוצים לזכור היכן הם נמצאים.

מחיר: 400 שקל לדגם הבסיסי ו-450 שקל לדגם הפלוס

ZOOM
 ZOOM

juice pack air: גם כיסוי וגם מטען

juice pack air של חברת Mophie הוא נרתיק המיועד למכשירי אייפון 4 ו-4S, המאפשר מלבד הגנה על הטלפון גם טעינה של הסמארטפון במהלך היום. הנרתיק כולל סוללה פנימית שמכפילה את זמן השימוש באייפון ונורית חיווי המתריאה על מצב הסוללה הפנימית של הטלפון. אפשר לטעון את הנרתיק ואת הסוללה של האייפון בחיבור אחד של כבל מיקרו USB. ישנה גם אפשרות לשלוף את האייפון בקלות מהנרתיק לחיבור לאביזרים חיצוניים (הכניסה של המכשיר נחסמת על-ידי הנרתיק). דגם דומה בשם juice pack קיים גם למכשירי גלקסי אס 3 של סמסונג, והוא כולל סוללה בהספק גדול יותר.

המחיר: 300 שקל עבור אייפון 430 שקל עבור גלקסי אס 3, ברשת באג

MophieJuice
 MophieJuice

Street In Ear של SMS: עוד אוזניות ראפר

קשה היום למצוא ראפר שלא השיק קטלוג אוזניות על שמו. מבול האוזניות האיכותיות ממשיך להגיע לישראל, כאשר אחת היצרניות האחרונות כאן היא SMS, אותה מנהל הראפר "50 סנט". בחברה מסבירים שבכל דגמי האוזניות ניתן דגש מרכזי לאיזון וכיוון הסאונד באוזניה, כאשר המטרה היא להפיק צליל נקי שמדגיש את הבסים באופן חד וברור. האוזניות מגיעות עם כבל שטוח ולא עגול בכדי למנוע קשרים וסרבולים בכבל, ולמנוע פגיעה באוזניות עצמן.

הכבל מגיע עם מיקרופון ושלט הכולל שליטה על עוצמת הקול ולחצן 3 מצבים.

מחיר: 450 שקל, להשיג בקרביץ

אוזניות ראפר
 אוזניות ראפר

Power On The Go: משטח אלחוטי

חברת פאווארמט הישראלית, שלא מוכרת את מוצריה באופן רשמי בארץ, מציעה משטחים אלחוטיים עם תקן מתחרה ל-Qi. בעוד שהמשטחים של החברה דורשים שימוש בנרתיק מיוחד על הסמארטפון, פאווארמט מציעה קוביית הטענה נוחה מאוד בעיקר כאשר נמצאים בדרכים. מיועד למכשירי אייפון (לא דגם 5), אייפד וטלפונים עם כניסת מיקרו USB בהם דגמי אנדרואיד. ההטענה מתבצעת דרך כבל מיקרו USB וגם דרך משטח אלחוטי.

מחיר: 50 דולר בארה"ב ובאירופה (לא נמכר בישראל בצורה סדירה)

משטח אלחוטי
 משטח אלחוטי