שמועות בלבנון: "נסראללה חולה בסרטן והועבר לטיפול באיראן"

כלי תקשורת המזוהים עם תנועות המתנגדות לחיזבאללה מדווחים כי מנהיג הארגון השיעי הוטס לפני כיומיים במטוס איראני כדי לקבל טיפול בבית חולים בטהרן ■ זאת, על פי הפרסום, בשל החמרה במחלת הסרטן שבה לקה לאחרונה

כלי תקשורת בלבנון המזוהים עם מתנגדי חיזבאללה, מדווחים כי מזכ"ל ארגון הטרור חסן נסראללה הועבר לפני כיומיים לטיפול רפואי באיראן - בעקבות "החמרה במחלת הסרטן שהתגלתה אצלו לאחרונה".

על-פי הדיווח באתר SAWT BEIRUT INTERNATIONAL, שלפי שעה לא התקבל לו אישור מכל מקור אחר ומהימנותו אינה ברורה, הידרדר בימים האחרונים מצבו של מנהיג הארגון השיעי. נסראללה פונה לקבלת טיפול בטהרן באמצעות מטוס שנשלח מטעמה של הרפובליקה האסלאמית והמריא מנמל התעופה הבינלאומי רפיק אל-חרירי בביירות.

בימים האחרונים פורסמו דיווחים דומים בכמה אתרים לבנונים נוספים על מחלתו של נסראללה, אך חשוב להדגיש כי מדובר באתרים המזוהים עם מתנגדי הארגון ולא אחת נוהגים להפיץ מידע נגדו.

לפני כ-10 ימים נשא נסראללה את אחד מנאומיו התוקפניים, לציון יום השנה לחיסולו של רמטכ"ל חיזבאללה עימאד מורנייה, וניצל את ההזדמנות כדי לשלוח מסר מאיים לעבר ישראל. "יש כיום בלבנון את כל הדרוש למלחמה הבאה עם האויב", הכריז. "באמצעות ירי של ארבעה טילים אנו מסוגלים לשתק את אספקת החשמל של ישראל".

על האופן שבו נערך ארגונו מאז מלחמת לבנון השנייה אמר נסראללה: "מי שחושב לתקוף אותנו בהנחה שחיזבאללה חלש שוגה באשליות. ישראל תפגוש חיזבאללה נחוש, מאוחד וחזק מאוד - הרבה יותר מכפי שהיה ב-2006. החשבון מבחינתנו עודו פתוח".