חלום: מילא טופס לוטו ב-11.60 שקל - וזכה ב-17 מיליון שקל

הזוכה המאושר: "המצב הכלכלי שלנו לא פשוט - אני עובד כשכיר ומקבל משכורת נמוכה, ואשתי לא עובדת. כאדם מאמין אני מקפיד להתפלל לאלוהים ולבקש עזרה"

תושב מרכז הארץ זכה בפרס הגדול בלוטו. הזוכה מילא טופס לוטו ב-11.60 שקל - וזכה ב-17 מיליון שקל.

"המצב הכלכלי שלנו בבית אינו פשוט. אני עובד כשכיר ומקבל משכורת נמוכה, ואשתי לא עובדת כלל. כאדם מאמין אני מקפיד להתפלל לאלוהים ולבקש ממנו עזרה עבורי ועבור בני משפחתי. אני עובד קשה אך מאמין תמיד שישועת ה' כהרף עין, וזו האג'נדה שלי על-פיה אני חי".

הטופס הזוכה הינו טופס לוטו רגיל עם מספרים אקראיים אותו מילא אתמול (ג') בדוכן הסמוך למקום מגוריו. את דבר הזכייה גילה הבוקר (ד'): "הגעתי לעבודה ונכנסתי לאינטרנט על מנת לבדוק את הטופס, ופתאום ראיתי על המסך את המספרים שלי אותם זכרתי בעל-פה. לא האמנתי, לקח לי רגע להבין שזכיתי, הייתי כל-כך מאושר ולא הצלחתי להוריד את החיוך מהפנים. ברגע הראשון שהתאפשר יצאתי מהעבודה וניגשתי לבית מפעל הפיס".

הזוכה בשנות ה-30 לחייו, נשוי + 2 ומתגורר בבית הוריו במרכז הארץ. "אין ברשותי דירה, לא חלמתי שאצליח אי-פעם לרכוש דירה, ופתאום עכשיו אני מתחיל להבין כי אצליח להגשים חלומות רבים - לקנות בית, ללמוד ובעיקר לעשות את אשתי והילדים שלי מאושרים", הוא אומר. "כמו כן, אני מתכוון לתת מעשר מכספי הזכייה ולעזור למשפחה המורחבת, שגם היא שרויה במצב כלכלי לא פשוט. חשוב לי לעשות אנשים מאושרים, וכרגע קיבלתי מתנה מאלוקים ואני בסך-הכול השליח".