טעם של תרבות: בית הקפה "דילנ'ס ארט קפה" משלב אוכל ואמנות

החל מהערב תוצג תערוכה של הצייר גיא אלחדיף על קירות בית הקפה החדש ■ אמנים שונים שיציגו בבית הקפה לא ישלמו עמלות וישלשלו לכיסם את מלוא הסכום עבור הציורים

פרישמן, תל-אביב, לעת-ערב. בית הקפה החדש "דילנ'ס ארט קפה" אוסף מבטי סקרנים. במרפסת הפונה אל הרחוב נשקף הים ונשקפים ההולכים אליו. בפנים נוף אחר, נוף שאיננו קיים. "ציורי נוף מדומינים", מספר הצייר גיא אלחדיף על תערוכת הנושא שלו, המוצגת החל מהערב על קירות המקום. אלחדיף, 36, כבר ראה אי אלו נופים בחייו אבל לשאלה לאיזה נוף הוא משתוקק יותר מכל, הוא עונה: "מה שרואים זה מה שמשתוקקים אליו. אין הרבה מעבר לזה".

אלחדיף הוא ראשון בשרשרת של אמנים שיציגו בבית הקפה-גלריה, כאשר לעומת גלריות אחרות, בעלי המקום - רועי ליבפלד וסער גולן - לא גובים מהם עמלה ומאפשרים להם לשלשל לכיסם את מלוא הסכום עבור הציורים.

בית של תרבות, מבקש המקום להיות. לא רק תערוכות יתקיימו בו, אלא גם ערבי הקראת שירה, יצירות וידיאו-ארט, צילום וקולנוע קצר.

את ארוחת הערב אנחנו אוכלים בגינת החצר הפנימית היפהפייה, בין שלל הרקפות. סלט קינואה שחורה מוונצואלה (חמוציות, אגוזי קאשיו, נענע ופטרוזיליה, ברוטב מירין בלסמי), אראפס (פיתה מקסיקנית ובה בשר טחון עם שעועית שחורה ברוטב עגבניות, ובצד גוואקמולי ופרמזן), ועוגת פאדג' שוקולד עשירה וטעימה במיוחד (של הקונדיטורית ליאתי). סיימנו עם אספרסו כפול סמיך ומר ויצאנו אל הרחוב התל-אביבי עם הרבה מתוק בלב.

שעות פעילות: א'-ו' 8:00-23:00, שבת 9:00-23:00 פרישמן 20, תל-אביב. טלפון: 03-5221168. רועי: 054-5966849