עובדים בתוכנית "בובה של מדינה": יצפאן מקלל אותנו

לאחרונה התרבו התלונות מצד עובדי במה נגד אלי יצפאן, בטענה כי תקף אותם מילולית ■ כינה את אחד העובדים "אפס" ■ יצפאן זומן לבירור עם מנכ"ל ערוץ הספורט ■ עובדים: "לא מוכנים לעבוד איתו" ■ סוכנו: "סליחה אם נפגעו מההומור"

מנכ"ל ערוץ הספורט, תומר תורג'מן, ערך שיחת בירור עם הבדרן אלי יצפאן ועם סוכנו בועז בן-ציון, לאור תלונות של עובדים שונים על התנהלות לא ראויה מצדו על סט התוכנית "בובה של מדינה" המשודרת בערוץ 10. התוכנית מופקת על-ידי ערוץ הספורט, ויצפאן הוא חבר פאנל בתוכנית הסאטירה.

בחודשים האחרונים התרבו התלונות מצד עובדי במה כנגד יצפאן, בטענה כי דיבר אליהם בבוטות ותקף אותם מילולית. עובדים שונים תיארו באוזני "גלובס" כיצד במקרים שונים, כשדבר מה על סט ההפקה לא מצא חן בעיני הבדרן, הוא השתלח כלפי מי שראה בו אחראי לכך. באחד המקרים האחרונים, נטען, יצפאן כינה עובד "אפס" תוך צעקות רמות.

יש לציין כי בהפקת התוכנית, המבוססת על התוכנית "בובה של לילה" של ערוץ הספורט, קיימת תחלופה גבוהה ביותר של אנשי צוות ההפקה.

בשיחה שניהל מנהל הערוץ עם יצפאן וסוכנו לא התקבלו החלטות אופרטיביות לגבי המשך העסקתו, אולם הוא התבקש להתנהג כראוי.

בועז בן-ציון מסר בתגובה: "הצוות וההנהלה מבקשים סליחה ממי שנפגע מההומור של יצפאן. לפי מה שאני הבנתי, כולם מסביב הבינו את הבדיחה וצחקו. אנחנו מבטיחים לשכתב את הבדיחות כך שיתאימו לכולם".

עם זאת, עובדים בהפקה אמרו ל"גלובס" כי איש לא התנצל בפניהם, וכי הם משוכנעים שהדברים לא נאמרו בבדיחות-הדעת.

בערוץ הספורט סירבו להגיב ומסרו: "אנחנו לא מנהלים את עניינינו עם העובדים בעיתון".