שעון דופק עם GPS - ידידותי עם עיצוב בעייתי

שעון הדופק RC3 GPS שהשיקה פולאר מאפשר לה להתעלות על המתחרים, אבל הוא מעוצב בצורה קצת זולה, שלטעמנו פחות מחמיאה על היד

חברת פולאר היא המוכרת ביותר בתחום שעוני הדופק, עקב אכילס שלה בשנים האחרונות היה היעדר התקן GPS פנימי. לפולאר היה אביזר GPS חיצוני שצריך היה לענוד על היד, אבל הוא היה רחוק מלהיות פתרון תחרותי למוצרים של גארמין. לאחרונה השיקה החברה את RC3 GPS, לצד דגם Ambit של החברה המתחרה סונטו.

עיצוב: ה-RC3 GPS קטן יותר משעונים אחרים שכוללים GPS, אבל הוא מעוצב בצורה קצת זולה, שלטעמנו, פחות מחמיאה על היד אחרי שמסיימים את האימון. כדאי לקחת את זה בחשבון, כאשר רוצים שהשעון ישמש גם כשעון העיקרי. כדאי לתת קרדיט לפולאר על כך שהצליחה לשלב את התקן ה-GPS בשעון דק יותר מדגמים מקבילים של גארמין או סונטו.

ממשק: למרות שחברות שעוני הדופק לא הצליחו עדיין למצוא את הפתרון לממשק ידידותי, שיתאים גם לאנשים שלא סיימו קורס מזורז למאמני כושר, הדגם הזה עושה בסך הכל עבודה טובה בתחום הזה.

קל יחסית להגדיר את כל הנתונים האישיים, לכוון את השעון לריצה ולצאת לאימון. גם הצפייה בהיסטוריית האימונים פשוטה לשימוש. פולאר הצליחה גם לאפשר טעינה וחיבור למחשב עם כבל מיקרו USB ולא באמצעות כבל ייחודי, כמו שגארמין וסונטו דורשות מהמשתמשים שלהן. לטענת החברה, הסוללה תספק 12 שעות שימוש בהפעלת GPS. חבל רק שהחברה לא טרחה לגייר את הממשק לעברית.

אימון חכם: ל-RC3 יישום ששמו Smart Coaching, המאפשר לתכנן את האימון בעצימות נכונה בהתאם למטרות. תכונה אחרת, Back To Start, מפנה את המתאמן לנקודת המוצא שלו. כך ניתן לרוץ גם במקומות שלא מכירים, מבלי לחשוש לאבד את הדרך חזרה.

בשורה התחתונה: פולאר הצליחה לייצר שעון ידידותי ועם שילוב GPS, שמאפשר לה להתעלות על המתחרים. החיסרון הוא בעיקר בעיצוב.

מחיר: 1,500 שקל.

ציון: 9.