אתנחתא קלה: צימרים וספא בקיבוץ אפיק

לפני כשנה שודרג קיבוץ אפיק שבדרום רמת הגולן ובצד חדרי הלינה הכפרית הוסיף לרפרטואר 12 בקתות בוטיקיות

לפני כשנה עלה קיבוץ אפיק שבדרום רמת הגולן על גל ה"עדרוגים" (הנוסח שלי לעדכון ושדרוג) ובצד חדרי הלינה הכפרית הוסיף לרפרטואר 12 בקתות בוטיקיות משהו, וגם ספא בשם אתנחתא. הבקתות טובלות בגן מטופח מאוד, וכל שלוש חוברות למעין חצר. הן די מרווחות, ומעוצבות בקו נקי המשדר לוק "פיין" די נעים לעין. בעיניי גוני החום מונוכרומטיים מדי, וקצת כתמי צבע היו מקפיצים את השמחה בעין, אבל זה עניין של טעם.

לכל בקתה חדר שינה נפרד, קצת קטן, עם ג'קוזי מרובע גדול. בסלון ספות נפתחות, כך שגם משפחות (עד שלושה ילדים) יכולות להתארח, ובהתאם יש גם מטבח מאובזר ונוח. במקלחת המשופצת לעילא נותר עדיין הסמל הקיבוצי - המגב, והמגבות הפשוטות והרגילות קצת חוטאות למקום המוקפד, ובעיקר לקור השורר ברמת הגולן, שדורש מגבת עבה, ועם כל הקלישאות - גם מפנקת. גם נעלי בית חסרות (ואולי כבר נוספו מאז שביקרתי שם) כי הרצפה קרה מאוד.

מבנה הקבלה והספא, שהיה חדר האוכל הראשון, זכה למייקאובר ולרענון רציני. לקבלה יש לובי נחמד, והספא פתוח גם לאורחים מבחוץ ומציע שלל חבילות. במתחם ארבעה חדרי טיפולים זוגיים עם מקלחת צמודה, דק חיצוני פרטי וחצר קטנה ומקסימה.

בשלושה מחדרי הטיפולים יש פסיליטיז נוספים: סאונה יבשה, ג'קוזי ואמבט שמנים, ואפשר להשתמש בהם לפני/אחרי הטיפול.

במרחב הציבורי יש חמאם ופינת התרגעות עם שתייה חמה וקרה. הקושי הוא שכאשר אחד החדרים תפוס, אין אפשרות להשתמש בסאונה למשל. בחמאם אין טיפולים, אבל מלבד רביצה על משטח שיש מחומם ונעים, חסרים בו אביזרים לקרצוף, לסיבון ולעיסוי. עם זאת, המחיר סביר, החרמון קרוב יחסית, ובסביבה הרבה מסלולי טיול.

790-590 שקלים לזוג כולל ארוחת בוקר (בחדר האוכל הקיבוצי; בתוספת 25 שקלים תקבלו ארוחה לחדר); ילד - 140 שקלים.

טיפולים: 370-240 שקלים. ללנים במקום הנחה ואפשרות לחבילת טעימות זוגית ב-290 שקלים.

טל' 04-6761240, www.zimmer-afik.co.il