כלל ביטוח שכרה 22 קומות במגדל עתידים בתל אביב

האיכלוס צפוי להתבצע ביוני 2014 לאחר עבודות להתאמת השטחים לצרכי החברה

כלל ביטוח מקבוצת IDB חתמה לאחרונה על הסכם שכירות, לפיו תשכור 22 קומות בשטח 42 אלף מ"ר במגדל עתידים שבקרית עתידים בתל אביב. ההסכם, שנחתם לתקופה של 24 שנים, כולל גם 1,000 מקומות חנייה.

המהלך יביא לריכוז פעילויות הקבוצה המפוזרות כיום ב-12 בניינים באזור תל אביב לפעילות תחת קורת גג אחת ולדברי החברה, שנמצאת בשיאו של מהלך קיצוצים ופיטורים בראשות המנכ"ל איזי כהן, המעבר למגדל עתידים צפוי לחסוך לה מיליוני שקלים מידי שנה. האיכלוס צפוי להתבצע ביוני 2014 לאחר עבודות להתאמת השטחים לצרכי החברה.

מגדל עתידים נמצא בבעלות עיריית תל אביב ואוניברסיטת תל אביב, וכולל 35 קומות משרדים, שתי קומות מסחר וחמש קומות חניון תת קרקעי, בשטח כולל של 125 אלף מ"ר. העסקה עם כלל ביטוח מהווה הקלה גדולה לחברת עתידים המנסה כבר שלוש שנים לשווק את השטחים במגדל ללא הצלחה יתרה מאז מסיבת העיתונאים שערכה החברה בתחילת 2010 אז הכריזה על תחילת השיווק.

בסוף שנת 2011 נטש גם איש העסקים אלפרד אקירוב את תפקידו כיו"ר וועדת הכספים של חברת עתידים, על רקע הקושי לשווק את השטחים במגדל. כלל ביטוח סירבה לציין את המחיר שתשלם למ"ר במסגרת העסקה, אך לדברי גורם הבקיא בפרטי העסקה, המחיר שתשלם כלל ביטוח עבור 42 אלף המ"ר ששכרה עומד על 55-60 שקל למ"ר כולל דמי ניהול בגמר מלא, מחיר נמוך משמעותית ממגדלי משרדים מבוקשים בתל אביב.

עורכי הדין דניאל הרינג ואורן ארדמן ממשרד שטיינמץ הרינג גורמן ייצגו את חברת עתידים בעסקה. את המגדל שיווק ג'קי מוקמל ממאן נכסים.