סופרין ותדהר: קב' רכישה בגבעתיים לפרויקט של 300 מ' ש'

חודש ימים לאחר שרכשו את החלק האחרון משטראוס ומימשו את כל האופציה שניתנה להם במגדל השחר ברחוב שפע טל בגבעתיים מקדמות החברות סופרין ותדהר השקעות קבוצת רכישה נוספת באותה העיר

חודש ימים לאחר שרכשו את החלק האחרון משטראוס ומימשו את כל האופציה שניתנה להם במגדל השחר ברחוב שפע טל בגבעתיים, מקדמות החברות סופרין ותדהר השקעות קבוצת רכישה נוספת באותה העיר.

מדובר באופציה לשיווק הפרויקט שנחתמה מול בעלת הקרקע, חברת יורוקום נדל"ן של שאול אלוביץ', כאשר האופציה ניתנה לחברות ללא עלות. המגרש המדובר משתרע על שטח 2 דונם ברחוב שפע טל. האופציה נחתמה מול בעלי הקרקע על-פי שווי של 120 מיליון שקל, סכום המשקף שווי קרקע ליחידת דיור של כ-880 אלף שקל. היקף הפרויקט כולו, כולל מרכיב הקרקע, נאמד על-ידי החברות בכ-300 מליון שקל.

על-פי התוכנית שכבר קיבלה את אישור הועדה המקומית לתכנון ובנייה בעיר גבעתיים ניתן לבנות על המגרש המדובר שני בנייני מגורים בני 12 קומות כל אחד, בהם 136 דירות. החברות מתכוונות לשווק במקום דירות בנות 3,4,5 חדרים וכן דירות מיוחדות. עוד במסגרת הפרויקט תיבנה גם קומת מסחר.

עם תחילת גיבוש הקבוצה פרסמו החברות היום את אומדן מחירי הדירות בפרויקט שעומד על החל מ-1.58 מיליון שקל לדירות 3 חדרים בשטח 78 מ"ר, החל מ-1.79 מיליון שקל לדירות 4 חדרים בשטח 96 מ"ר, החל מ-1.98 מיליון שקל לדירות 4 חדרים בשטח 105 מ"ר והחל מ-2.32 לדירות 5 חדרים בשטח 120 מ"ר. יש לציין שהחברות מארגנות במתחם קבוצת רכישה ולכן מדובר באומדן מחירים בלבד הכפוף כמובן למימוש האופציה שניתנה על הקרקע כמו גם להתקדמות תקינה של הפרויקט.

דליה מנדלמן מנכ"ל תדהר השקעות ציינה היום כי "לפרויקט מספר יתרונות משמעותיים לחברי הקבוצה כמו מיקומו הסמוך למרכז עסקים, בילוי ותרבות. תמהיל הדירות המגוון והתכנית האדריכלית המוצעת אידאלית למשפחות".

לדברי קלמן סופרין, מבעלי קבוצת סופרין "אומדני עלות הדירות בקבוצת הרכישה נמוכים מהמחירים באזור ומצביעים על אטרקטיביות מחיר גבוהה ביחס לתמורה בפער של מאות אלפי שקלים ביחס לפרויקטים המשווקים במשולש הערים גבעתיים רמת גן ותל אביב".

את הצעת התכנון לפרויקט כולו ייצרו משרדי האדריכלים "ברעלי לויצקי כסיף אדריכלים", ו"אמאב אדריכלים". העבודות להקמת החניון כבר בעיצומן.

מתחם "גבעתיים סיטי" בו ממוקמת הקרקע המדוברת עליה נחתמה כעת האופציה על-ידי שתי החברות נמצא מערבית לשכונת בורוכוב בגבעתיים, ברחוב ערבי נחל, מול מתחם הבורסה. המתחם כולו כולל תכנון עתידי לבניית מספר פרויקטים למשרדים ולמגורים. הבניינים במתחם מתוכננים להבנות סביב כיכר מרכזית גדולה.