שר השיכון החדש: "אנחנו לא נהיה סקטוריאליים ולא מגזריים"

שר הבינוי והשיכון החדש, אורי אריאל, אמר בטקס חילופי השרים כי "בכוחות משותפים, נמשיך ונקדם את הפתרונות להוזלת מחירי הדירות כפי שעשה השר היוצא, אריאל אטיאס"

מעכשיו זה רשמי: שר הבינוי והשיכון החדש הוא אורי אריאל. היום (ג') התקיים טקס חילופי השרים במשרד הבינוי והשיכון בירושלים במסגרתו העביר השר היוצא, אריאל אטיאס, את התפקיד למחליפו השר אריאל.

"אנחנו לא נהיה סקטוריאליים ולא מגזריים", אמר השר הנכנס אריאל. "בעיית מחירי הדיור משותפת לכולם וניתן תשובות לכולם. העדיפות תהיה לפריפריה, אבל בוודאי שנבנה במרכז וכמובן גם בירושלים. אני מכיר חלק גדול מהגלריה האנושית של עובדי משרד הבינוי והשיכון שלימדו אותי פרק בהלכות המשרד. סוד ההצלחה של המשרד הוא החומר האנושי. יחד אתכם, בכוחות משותפים, נמשיך ונקדם את הפתרונות להוזלת מחירי הדירות כפי שעשה השר היוצא, אריאל אטיאס".

גם שר הבינוי והשיכון היוצא אריאל אטיאס נשא דברים בטקס והמליץ ש"מינהל מקרקעי ישראל יישאר באחריות משרד הבינוי והשיכון. נכון לפעול כך ואנסה לעזור בעניין למרות ההסכמים הקואליציוניים שנחתמו. אני מודה לעובדי המשרד ולהנהלתו שהביאו להישגים גדולים בשיווק קרקעות והתחלות בנייה בשנים האחרונות, אך כדי לשמור על קצב גבוה של התחלות בנייה חייבים לדאוג לאשראי ליזמים ולידיים עובדות, אחרת השיא של 15 שנה בשיווקים לא יוכל להתממש לבנייה בקצב הרצוי לפתרון מצוקת הדיור".