חנן מור: "שיקנו דירות בקריית גת, חריש, זה 40 דקות מת"א"

צפו בתוכנית הנדל"ן של גלובס TV ■ מור: "בכל מקום בעולם זוגות צעירים לא גרים בצנטרום של העיר, לא בלונדון, לא בפריז, לא במנהטן" ■ יעקב אטרקצ'י על כוונת הממשלה להוזיל את הדירות: "אני נראה לך מפחד?"

אם אתם יושבים על הגדר ומחכים שמחירי הדירות יירדו, כדאי לכם להפסיק לקוות ולקנות דירה עכשיו כי המחירים לא יירדו בשנה הקרובה. זו המסקנה אליה הגיעו חנן מור, יו"ר קבוצת חנן מור, ויעקב אטרקצ'י, מבעלי ומנכ"ל חברת אאורה ישראל, שהתארחו בתוכנית הנדל"ן של גלובס TV. השניים לא חוששים מהממשלה החדשה ומהכוונה להוריד את מחירי הדירות, וטוענים כי יש להמתין לצעדים של ממש, ולא רק דיבורים.

- יעקב, מפחיד לעשות עכשיו עסקאות... הממשלה מבטיחה שינוי

אטרקצ'י: "אני נראה לך מפחד? אני חושב שהשוק בסך-הכול יציב, הביקושים ממשיכים ... אנשים רוצים לקנות דירות... אני לא מכיר אף יזם במדינת ישראל - בטח לא באזורי הביקוש - שתקוע עם מלאי דירות. יש מחסור של דירות, ולכן אין חשש".

בתוכנית הציע מור לצעירים שרוצים דירות זולות להתרחק מאזור המרכז ולקנות באשקלון, פרדס-חנה ואפילו חריש; ממש כמו בחו"ל: "בכל מקום בעולם זוגות צעירים לא גרים בצנטרום של העיר, לא בלונדון, לא בפריז, לא במנהטן".

- שלחת אותנו לחריש, חריש זה סוף העולם...

מור: "ממש לא, חריש זה ממש פה, חצי שעה נסיעה מצפון תל-אביב, 40 דקות נסיעה".

- אתה טייס חנן, הזכרנו שאתה טייס

"זה 7 דקות באוויר... קח את קריית גת; לדעתי טמון שם פוטנציאל מדהים להוביל עיר חדשה בצפון קריית גת, עם הזדמנות פז לבתי-ספר הכי טובים, חינוך הכי טוב, עיר ירוקה חדשה, תשתיות כמו שצריך, עם מקומות עבודה ותעסוקה במחירי דירות של 700-800 אלף שקל לדירת 4 חדרים. זה מאוד אפשרי, ואנחנו נראה את זה נבנה לאט-לאט".

צפו בתוכנית המלאה בסרטון המצורף.