מלתחה אביבית: קבלו מבחר פריטים שילהיטו את המלתחה הנשית

מקבץ מגמות אופנתיות לעונת האביב שבפתח ■ שחור-לבן, פרחוני, פסים, חליפות קייציות ועוד מגוון אלמנטים למראה אביבי מלבב

שחור-לבן

חופש וחושניות, לצד אלגנטיות ופרקטיות, הם האלמנטים המרכזיים המאפיינים את מראה השחור-לבן של האביב הנוכחי. הבוהמיינית בגרסתה הקלאסית נישאת על גלי ההצלחה אצל מעצבים רבים העונה, כמו גם ברשתות המסחריות, במראות מגובשים ולבישים ובמשחקי גזרות, המיועדים לאישה המודרנית והקרייריסטית המנהלת חיים תובעניים אך מעוניינת גם במראה נקי, סקסי ועדכני. העיצובים השונים, משלבים בין סוגי בדים כמו שיפון, משי וכותנה, בשילוב עם חיתוכים חדים ודרמטיים, המאפיינים את הקלאסיקה - אך גם את המודרניות הספורטיבית, יוקרתית - שהשילוב האלמותי הזה כה ידוע בה.

פסים

מאוזנים או מאונכים, הפסים יהיו נוכחים הקיץ אפילו יותר מתמיד בחיינו. בין אם מדובר בגרסת המלחים בכחול-לבן נאוטיקלי, או בפסים שיכסו שמלות מקסי אווריריות בקווים ורטיקליים, או ברחבים משתנים, תמצאו אותם בעיקר בשילוב של יותר מגוון אחד על אותה יריעת בד מפוספסת. הפסים היו תמיד חביבים על המעצבים ובעונה שבה ניתנת להם לגיטימציה מוגברת הם בולטים אף יותר בקולקציות החדשות.

חליפות קיציות

החליפה הנשית החדשה של העונה, היא אחת הבשורות החזקות ביותר בקולקציה של בתי האופנה המובילים, שממשיך את המגמה של החורף בגרסאות קלילות יותר. חלקן מעוצבות בצללית רחוקה מהגוף במכוון, לעיתים אפילו משלושה חלקים הכוללים ז'אקט-שמלה או חצאית או מכנסיים קצרים. בניגוד לבדים הכבדים של החורף, האריגים הקלילים של הקיץ ששימשו ליצירת החליפות הנשיות צפויים להיראות פחות אינטנסיביים עם העדפה ברורה להרכבי בד טבעיים ולצבעוניות ססגונית.

צבעי גלידה

בזכות הצבעוניות הפסטלית, האווירה הכללית המתוקה והדוגמניות הענוגות, מצליחים העונה מיטב המעצבים ללכוד בקולקציה שלהם את המהות המדויקת של אביב 2013 בדמות גווני הגלידה הפסטליים היפים. את המגמה הרומנטית הזו היטיבו לנסח על המסלול (ועל המדפים) גם בתי אופנה כמו שאנל, ז'יבנשי, אלי סאאב הקוטוריסט, ולנטינו, איב סאן לורן ועוד. מי שמתקשה להתחבר לקשת הצבעים המתקתקה ורוצה בכל זאת להתעדכן במגמה החדשה ולהוסיף צבע למלתחה, מוזמנת לבחור בפריט לבוש בודד בגוון ירוק-מנטה הפופולרי במיוחד העונה ואפשר גם להסתפק באקססורי כמו חגורה או תיק שיוכלו לעדכן היטב ולהאיר יפה את ההופעה.

מטאלי

עם הקולקציות של האביב, החלו לנדוד בהמוניהם בגדים זהובים וכסופים אל תוך מחוזות הקזו'אל. נדמה שהפעם יותר מתמיד הם משדרים אצילות נינוחה ולא טראשיות נמוכה ובעונה הנוכחית נדמה שדווקא הגוון הכסוף זוכה להצלחה בבורסת הטרנדים וגולש מבגדי ערב גם לבגדי הקז'ואל. הפריטים המטאליים המוצלחים הם אלה בגזרות פשוטות ונינוחות הממתנות את הצבע הדומיננטי.

שקוף

זה כבר קיץ רביעי ברציפות שהטרנד השקוף מלווה אותנו, ולא לחינם: מדובר באחד הרעיונות הסקסיים ביותר בצורת ההתלבשות המודרנית, בשל האפשרות הנדירה לחשוף במידה ניכרת ועדיין להישאר מכוסה ומוגנת. העונה הופך השקוף למתוחכם ונגיש מתמיד, בעיקר בשל השימוש החכם שנעשה בו - תמצאו אותו בדמות שמלות תחרה, סריגי רשת קלילים, חצאיות שיפון מתנפנפות ועוד.

אוריינטלי

מראה ההדפסים האוריינטליים-מתוחכמים, בצלליות האוברסייז הנינוחות, הוא ללא ספק אחד הטרנדים המאתגרים של העונה. בניגוד להדפסים המתחדשים כמו הגראפיים, גיאומטריים ופרחוניים מעונות קודמות, העונה מדובר בזן קריאטיבי יותר המשלב בין השראות אסייתיות של גזרות, פרינטים וצבעים לבין גזרות קלאסיות וידידותיות יותר למשתמשת. בשכלול הסופי, יש לקוות שהמראות האלה שעיטרו את המסלולים בדוגמאות מרעננות ומעניינות, יתורגמו באופן מוצלח גם לקולקציות הנגישות יותר לקהל הרחב.

פרחוני

ככל שזה נוגע לקולקציות האביב והקיץ, פריחות ותפרחות הם נושא אהוב על מעצבי אופנה ברחבי העולם, הן בשל היותן סממן עונתי מובהק והן בשל הפוטנציאל המסחרי המוכח שלהן. העונה הנוכחית מסמנת פריחה אינטנסיבית מתמיד של עולם הצומח בשוק האופנה. אך למרבה השמחה, את מרבית הפוקוס באגף ההדפסים הפרחוניים העונה תפסו המעצבים שבחרו להתעלם מדפוסי הפרחים הנדושים ושבו עם לא מעט חידושים - חלקם לקוחים מהעולם הטרופי, חלקם מופשטים וחלקם מסעירים בשילובים ובצבעוניות, לצד אומנותיים-אמורפיים.