חוצה את הקווים: כתבת חדשות 2 סמדר פלד עוברת לחדשות 10

פלד, חברת מערכת "אולפן שישי" בחדשות 2, מצטרפת לתוכנית המתחרה בחדשות 10, "מגזין שישי"

כתבת חדשות 2, סמדר פלד, עוברת לחדשות 10: פלד, חברת מערכת התוכנית "אולפן שישי", מצטרפת לתוכנית המתחרה בחדשות 10, "מגזין שישי", בהגשת עמנואל רוזן ואלון בן-דוד ובעריכת טלי בן-עובדיה. פלד תשתלב בפרויקטים דוקומנטריים מיוחדים בערוץ 10 ותהייה חלק מצוות המהדורה המרכזית.

פלד החלה את דרכה בחדשות 2 עם הקמת חברת החדשות ומילאה שורה של תפקידים, בהם כתבת לענייני משטרה ומשפט בתל-אביב, כתבת בריאות, ובמשך עשור שימשה ככתבת הרווחה. באחרונה שימשה ככתבת מגזין בחדשות 2.

פלד, כלת "פרס פרימור" לתחקיר חברתי, חשפה בשבועות האחרונים את סיפורו של הילד הישראלי חולה הסרטן, שנשלח להירפא במנזר בתאילנד. היא הביאה, בין היתר, במסגרת התוכנית "אולפן שישי" ריאיון טלוויזיוני ראשון עם שרה קרפ, רעייתו של אריק קרפ ז"ל, שהוכה למוות בידי צעירים בחוף תל ברוך בתל-אביב; פרסמה ראיון אחרון עם השחקנית זוכת פרס ישראל זהרירה חריפאי ז"ל, שהלכה לעולמה לאחרונה; הביאה ריאיון עם האב שנחשד שטלטל את ילדיו התאומים; וראיון טלוויזיוני יוצא דופן, בכתב-יד, עם השחקן ספי ריבלין שאיבד את קולו.

פלד מסרה היום (א'): "אני נפרדת באהבה גדולה מחדשות ערוץ 2, מאבי וייס המנכ"ל ומחבריי עובדי החברה, ואני נרגשת מאוד להצטרף בקרוב למערכת חדשות 10 ולהיות שותפה לדרך מאתגרת וחדשה".

טלי בן-עובדיה, עורכת "מגזין שישי" בערוץ 10, הוסיפה כי "שנים של עשייה עיתונאית ודוקומנטרית מציבים את סמדר פלד בחוד החנית של יוצרי המגזין בישראל. סמדר תהיה נדבך מרכזי בבית החדש שאנחנו בונים עבור צרכני האקטואליה בימי שישי".

גולן יוכפז, מנכ"ל חדשות 10, מסר כי "סמדר פלד היא אחת מהעיתונאיים החברתיים החשובים בישראל, שהצליחה בעשייתה העיתונאית להעלות לראש סדר היום את התחומים החברתיים".