מאחדים כוחות: ועד עובדים הוקם באתר נענע10

חברי ועד הפעולה הזמני בנענע10 הודיעו על כך למנכ"ל האתר, יריב ג'יבלי, לאחר ששליש מהעובדים חתמו על טופס ההצטרפות לארגון העיתונאים

עובדי אתר נענע10 הקימו ועד עובדים חדש, בחסות ארגון העיתונאים וההסתדרות. בכך הם מצטרפים לעובדי "מעריב", "גלובס", ynet, ערוץ 2, ערוץ 10, "כלכליסט", החדשות המקומיות ועוד אמצעי תקשורת שהקימו בשנה החולפת ועדי עובדים. ארגון העיתונאים מונה כיום כ-1,900 חברים מכלי התקשורת השונים.

חברי ועד הפעולה הזמני בנענע10 העבירו בתחילת השבוע מכתב למנכ"ל האתר, יריב ג'יבלי, לאחר ששליש מעובדי האתר חתמו על טופס ההצטרפות לארגון העיתונאים.

במכתב הם ציינו כי "הוועד הוא בהחלט הצהרה לפיה עיתונאים צריכים לקחת אחריות על מצבם, על תנאי ההעסקה שלהם ועל התחום שבו הם פועלים".

עוד הוסיפו חברי הוועד כי "אנחנו מקווים שהוועד יזכה לשיתוף-פעולה מצד ההנהלה, כדי שיחד נוכל להצעיד את האתר קדימה לטובת כל העושים במלאכה, ועל מנת שנוכל להתגאות במקום העבודה שלנו גם בעתיד".

אתר נענע10 נמצא בבעלות שווה של ערוץ 10 וחברת JCS של רון לאודר, שהוא עצמו מבעלי ערוץ 10. באוקטובר אשתקד רכשה החברה 50% מהאתר מידי חברת התקשורת נטוויז'ן, לפי שווי של 10 מיליון שקל.