האחים נקש קנו בניין משרדים בוושינגטון בכ-100 מיליון דולר

מדובר בבניין בשם "BOND BUILDING" הממוקם בסמוך לבית הלבן בוושינגטון ■ הנכס כולל כ-16 אלף מ"ר בנוי ב-8 קומות משרדים, בתוספת חניון

עסקת ענק לאחים נקש בוושינגטון. קבוצת ג'ורדאש, חברה פרטית שבבעלות האחים ג'ו רפי ואבי נקש, חתמה בשבוע שעבר על עסקה לרכישת בניין משרדים בוושינגטון ארצות הברית בכ-100 מיליון דולר. מדובר על בניין בשם "BOND BUILDING" הממוקם בסמוך לבית הלבן בוושינגטון. הנכס כולל כ-16 אלף מ"ר בנוי ב-8 קומות משרדים, בתוספת חניון.

נכון להיום מאוכלס הבניין על-ידי משרד המשפטים האמריקאי. הסכם השכירות של משרד המשפטים בבניין היה אמור לפוג בשנה הבאה אולם האחרון חתם עם החברה על הארכת הסכם השכירות ל-15 השנים הבאות.

עסקה זו מגיעה ימים ספורים לאחר שעסקת ענק אחרת של האחים נקש, הפעם בתל-אביב, בוטלה. מדובר בעסקה במסגרתה היו אמורים האחים נקש לרכוש את מלון מגדלות ברחוב בן-יהודה בעיר מידי חברת אשדר בעבור כ-146.5 מיליון שקל. הסכם המכירה כבר נחתם, אולם ישרוטל, המנהלת את המלון, ניצלה את זכות הסירוב שהוקנתה לה ובחרה לרכוש בעצמה את הזכויות במלון בן 90 הסויטות באותו המחיר שהציעו האחים נקש.

לקבוצת ג'ורדאש של האחים נקש יש תיק נכסי נדל"ן מגוון בארצות-הברית. בין השאר רכשה החברה את אחוזת ורסאצ'ה במיאמי ואת הבניין בו שוכנת חנות הדגל של Apple בטיילת סנטה ברברה במיאמי. בישראל מחזיקה הקבוצה בבעלות על חברת ארקיע, נמל אילת (באמצעות חברת פפו ספנות), רשת מלונות אורכידאה, 50% מחברת אמפא נדל"ן, שמן חלוצה ומפעל פריניר.