האקרים ישראלים "משיבים אש": אתר קבוצת "אנונימוס" נפל

(עדכון) - האקר ישראלי המכנה את עצמו "Dog_Fts" הפיל את האתר הרשמי של אנונימוסלאחר ההתקפה, ככל הנראה אנונימוס הורידו את האתר מהרשת עד להודעה חדשה

מכה תדמיתית לאנונימוס: האקר ישראלי המכנה את עצמו "Dog_Fts" הפיל את האתר הרשמי של אנונימוס. לאחר ההתקפה, ככל הנראה אנונימוס הורידו את האתר מהרשת עד להודעה חדשה.

זאת, לאחר שאתמול התרחשה מתקפת ההאקינג הגדולה עליה הזהירה קבוצת "אנונימוס", כאשר למרות דיווחים על מספר אתרי ממשלה שנמצאים תחת מתקפה קיברנטית - נראה שהקורבנות העיקריים היו דווקא האתרים הקטנים, בהם רמת האבטחה נמוכה יותר.

מוקדם יותר אתמול הודו במשרד האוצר שאתרי הממשלה נמצאים תחת מתקפה קיברנטית. כבר שלשום טענו אנשי הקבוצה כי חבריה פרצו ל-19,000 חשבונות פייסבוק ישראליים לצד כמה אתרי אינטרנט ממלכתיים. במקביל - האקרים ישראלים תקפו גם הם בחזרה אתרים פרו-פלסטינים.

"יש מלא התקפות", אמר ל"גלובס" רוני בכר, מנהל תחום תקיפה וסייבר באבנת אבטחת מידע. "ההתקפות פוגעות בעיקר באתרים קטנים ובינוניים שלא מאובטחים כמו שצריך, ובאתרים גדולים שלא דואגים לבדיקות בתחום הזה. מי שהתכונן והיה מוכן - וגם מערכת הביטחון ביצעה היערכות בעניין זה - בסופו של דבר לא נפגע. איך שזה נראה כרגע, לא נראה שיש לאנונימוס שפן נוסף לשלוף מהכובע".