דוח אמון
2019
הנקראות ביותר

מצטרף לאלי ומריאנו: שחר חסון ישתתף בקמפיין הדואר

הקמפיין לכרטיס ויזה נטען של הדואר יבוצע ברובו דרך עמוד הפייסבוק של החברה

הקומיקאי שחר חסון מצטרף לצמד הפרזנטורים של דואר ישראל, אלי פיניש ומריאנו אידלמן, למהלך פרסומי שבמסגרתו הוא יערוך מסע של 21 יום ברחבי העולם.

במסגרת המהלך, שנועד לתמוך בהשקת כרטיס ויזה נטען של הדואר, ישגרו אלי ומריאנו את חסון למסע ליעדים בעולם כגון הודו וברלין, כאשר אמצעי התשלום היחיד שלו הם הלייקים שהוא יקבל מהגולשים בעמוד הפייסבוק של החברה. כל לייק שיצבור, משמעותו דולר שייטען אוטומטית לכרטיס הויזה נטען שאותו הוא נושא.

הגולשים יהיו אלה שיבחרו באמצעות סקר בעמוד הפייסבוק של הדואר אילו משימות ופעילויות יבצע שחר באמצעות הכסף שייטען בכרטיס. בכל יעד במסעו הוא יפגוש מטיילים ישראלים, ובסיום הביקור הוא יערוך עבור המטיילים מופע סטנד-אפ.

לדברי רותי קלנר-עקרון, סמנכ"לית השיווק של דואר ישראל, "אנו יוצאים בפעילות המתבססת בעיקר על הרשת החברתית. אחד השימושים הנפוצים בכרטיס הוא בקרב תרמילאים, להם הוא נותן מענה מדויק לצרכים. הכרטיס מאפשר, בין היתר, ביטחון בשימוש, טעינה מכל סניף דואר בארץ על-ידי ההורים, ביטוח רפואי ייחודי, ובקרוב גם טעינה מחשבון בנק באמצעות האינטרנט".

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
נושאים נוספים בהם תוכל/י להתעדכן
הסיפורים הגדולים של היום
נדל"ן
גלובס טק
נתוני מסחר
שוק ההון
דין וחשבון
הסיפורים הגדולים של השבוע
מטבעות דיגיטליים
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
עקבו אחרינו ברשתות