נכנס להיי-טק: אולמרט - יו"ר קרן ההון סיכון ג'נסיס אנג'לס

אהוד אולמרט חובר לאיש העסקים הקזחי קנגס רקישב במיזם היי-טק חדש, ג'נסיס אנג'לס, ויכהן כיו"ר החברה ■ מדובר בקרן הון סיכון שמתמקדת בהשקעות ראשוניות בחברות סטארט-אפ

אהוד אולמרט חובר לאיש העסקים הקזחי קנגס רקישב במיזם היי-טק חדש, ג'נסיס אנג'לס, ויכהן כיו"ר החברה, כך אמר בראיון היום (ה') לסוכנות AP.

מדובר בקרן הון סיכון שמתמקדת בהשקעות ראשוניות בחברות סטארט-אפ. החברה מחפשת חידושים בתחומי הרובוטיקה, מציאות רבודה, אינטיליגנציה מלאכותית וטכנולוגיות חדישות נוספות.

רקישב, שהונו מוערך בכ-225 מיליון דולר, אמר כי הקרן כבר גייסה עשרות מיליוני דולרים. נוסף אליו שותפים למיזם גם משה חוגג, מנכ"ל מובלי, בה השקיע בעבר רקישב, ובנו של יצחק רבין, יובל רבין.

"היתרון היחסי של ישראל בטכנולוגיה אינו קבוע ואינו מובטח לעד", אמר ראש הממשלה לשעבר בראיון. "זה יכול להשתנות אם לא יהיו מספיק השקעות בתחומי המו"פ". אולמרט גם מתח ביקורת על הממשלה כשאמר כי "כיום, בתור מדינה, אנחנו לא משקיעים מספיק ביתרון היחסי של ישראל".

לפני כחודשיים הצטרף אולמרט לוועדה המייעצת של חברת Buzzilla (באזילה). אולמרט יכהן כיו"ר הוועדה המייעצת ויצטרף למייסדי החברה ולקבוצת המשקיעים, בראשות ג'ק להב, כבעל מניות בחברה. במסגרת פעילותו יסייע אולמרט לחברה בתחום הפיתוח העסקי וקשרי משקיעים.

באזילה עוסקת בתחום המחקר והניטור במדיה חברתית בישראל. החברה מפתחת טכנולוגיה למחקר במדיה חברתית. בין לקוחותיה ניתן למנות את מזרחי-טפחות, מגדל, סלקום ודובר צה"ל.