דניה סיבוס תהיה קבלן מבצע של שני פרויקטים למגורים בניו-יורק

דניה ארה"ב, שתתקשר בהסכמי קבלנות לבניית מבני מגורים עם גופים הפועלים בארה"ב, תחל את פעילותה במדינה באופן הדרגתי

חברת דניה סיבוס, זרוע הבנייה והתשיות של קבוצת אפריקה ישראל, המשמשת כקבלן מבצע של פרויקטים בישראל, נכנסת גם לתחום הביצוע בארה"ב, באמצעות חברת הבת דניה ארה"ב. זאת לאחר שהודיעה היום כי דריקטוריון החברה אישר כניסתה לתחום הפעילות הקבלנית בארה"ב באמצעות חברת בת "דניה ארה"ב".

בחברה הוסיפו כי דניה ארה"ב, שתתקשר בהסכמי קבלנות לבניית מבני מגורים עם גופים הפועלים בארה"ב, תחל את פעילותה במדינה באופן הדרגתי. ולפיכך, עלות הקמת הפלטפורמה הנדרשת לפעילותה אינה מהותית לחברה.

החברה כבר חתמה על הסכם לבניית שני בניינים המיועדים להשכרה בצפון מנהטן, בניו יורק, שבארה"ב בהיקף כולל של 44 מיליון שקל. דניה ארה"ב תקים את הבניינים עבור החברה היזמית האמריקאית HAP Investments שנמצאת בבעלות אנשי העסקים הישראלים ערן פולק, אמיר חסיד וניר אמזל, המתמחה בייזום ובהשקעות נדל"ן בניו יורק ובישראל.

הפרויקט הממוקם ברחוב 120 פינת השדרה השנייה, יכלול 30 דירות ושטחי מסחר ומשרדים. במקביל תבנה החברה פרויקט נוסך ברחוב 167 שיכלול 39 דירות ושטחי משרדים. שני הפרויקטים כבר קיבלו היתר בנייה. כמו כן, חתמו החברות על אישור עקרוני לביצוע ארבעה פרוייקטים נוספים של HAP ברחבי העיר, בעיקר למגורים.

לחברת HAP Investments כיום שבעה פרוייקטים ברחבי מנהטן הכוללים כ-400 יחידות דיור.