ח"כ אלי ישי: "אני אשם בגרעון של מדינת ישראל!"

אלי ישי הגיב בציניות לנאומו של לפיד שהאשים את חברי הכנסת החרדים בגרעון של מדינת ישראל: "מי אתם חושבים ממן את הטיסות שלי לחו"ל? את מלונות החמש כוכבים בהן שוכנים החרדים כולם?"

ח"כ אלי ישי (ש"ס) הגיב הערב (ב') בסטטוס ציני שכתב בפייסבוק לנאומו של שר האוצר יאיר לפיד מוקדם יותר היום במליאת הכנסת, שהאשים את חברי הכנסת החרדים בגרעון של מדינת ישראל.

"חברים יקרים, שמעתי הערב את נאומו של לפיד. רציתי להתנצל בפניכם, כמו גם בפני יתר עם ישראל. אני אשם בגרעון של מדינת ישראל!", כתב ישי.

ישי המשיך לעקוץ את לפיד וכתב: "לאורך השנים לקחתי, אני ובני משפחתי וכן שכני ומכרי כמו גם ייתר האוכלוסיה החרדית כספים שלא כדין מהקופה הציבורית. מי אתם חושבים ממן את הטיסות שלי לחו"ל? את מלונות החמש כוכבים בהן שוכנים החרדים כולם? המרצדס בכניסה? - על חשבונכם. יאיר ידידי, נאומך הזחוח והיהיר הביא אותי להתוודות על הכל. איך הצלחת לגלות תוך זמן קצר את מה שניסנו להסתיר ולהחביא תחת סעיפי בטחון שונים ומשונים ובעיקר מנופחים, סעיפי הנחות לחברות העסקיות השונות לרבות תחת המצאות של מיסים כאלה ואחרים - הכי אהבתי את התקופה שהצלחנו להחביא את הגנבה תחת סעיפי התספורות, התשתיות והגז. כמעט הצלחנו ואז באת היום וגילית לכולם שאנחנו בעצם עשירי המדינה. או יאיר".

לפיד התייחס בנאומו היום לטענותיו של ח"כ מאיר פרוש (יהדות התורה) שהזהיר מהגזרות הכלכליות, ואמר לו בציניות: "אני מבין שאתם עוברים ימים לא פשוטים. הממשלה שיצרה את הגירעון - לא הייתם שותפים לה? הייתם על המאדים? הייתם בכל ממשלה, אני רק צריך לפתור את הגירעון שיצרתם. ולא שהייתם החברים הכי זולים".