ח"כ פרופ' ברוורמן נבחר לעמוד בראש ועדת הכלכלה

ברוורמן: "כלכלה זה לא רק נתוני מאקרו - יחס חוב תוצר או גרעון, כלכלה נמדדת גם לפי רמת אי-השוויון, רמת העוני והפריון, ואם הכול היה טוב לא היינו רואים את המחאה החברתית"

ח"כ אבישי ברוורמן ישמש יו"ר ועדת הכלכלה: חברי ועדת הכלכלה של הכנסת בחרו היום (ד') פה-אחד בח"כ פרופ' אבישי ברוורמן (העבודה) לעמוד בראשות הוועדה.

"זכיתי בימי חיי למלא תפקידים משמעותיים, אבל אני נרגש כי התפקיד הזה משמעותי לכלכלת ישראל ולאזרחי ישראל, במיוחד בתקופה כל-כך קשה ומורכבת", אמר היום ברוורמן, "כלכלה זה לא רק נתוני מאקרו - יחס חוב תוצר או גרעון. כלכלה נמדדת גם לפי רמת אי-השוויון, רמת העוני והפריון, ואם הכול היה טוב לא היינו רואים את המחאה החברתית".

פרופ' ברוורמן ציין כי יפעל להביא תוצאות לרוב הציבור והזכיר את בעלי העסקים הקטנים, שלדבריו "הודרו מהמשחק", כשהמטרה היא "כלכלה הוגנת וצודקת". הוא הוסיף כי "יפעל בנושאים שקשורים לבנקאות למשקי הבית ולעסקים הקטנים, שנמצאים תחת אחריות הוועדה", הוסיף.

ראשת האופוזיציה, ח"כ שלי יחימוביץ, אמרה כי לח"כ ברוורמן יש תכונות ש"כמו נולדו לנהל את הוועדה". לדבריה, לח"כ ברוורמן יש ידע פרלמנטרי רב, השכלה כלכלית, יכולות ניהול מוכחות ויושר אישי. "מעולם לא ראיתי אותך מטה את ליבך לשועים וחזקים", אמר ח"כ יחימוביץ לח"כ ברוורמן והוסיפה: "אני בטוחה שתייצג את הכנסת ואת האופוזיציה בכבוד".

ח"כ יצחק הרצוג (העבודה) הוסיף כי "ברוורמן הוא האדם הנכון במקום הנכון, שינווט בידיים בטוחות את הוועדה במים הסוערים".