דיווחים: "מוריניו סגור בצ'לסי, ירוויח 10 מיליון ליש"ט בעונה"

ע"פ כלי תקשורת באנגליה, רומן אברמוביץ' נפגש עם המנג'ר במסעדה בלונדון וסיכם איתו את תנאי חזרתו למועדון האנגלי; סעיף השחרור ממדריד: 12 מ' ליש"ט

צ'לסי אמנם העפילה לגמר הליגה האירופית, אחרי שניצחה אתמול (ה') את באזל 1-3 (2-5 בסיכום שני המשחקים) בחצי הגמר, ועדיין לא הבטיחה סופית את מקומה בליגת האלופות בעונה הבאה (ממוקמת שלישית בפרמיירליג, כשטוטנהאם וארסנל דולקות מאחוריה במאבק על הטופ-4); כל זה לא מונע מהתקשורת האנגלית להתעסק באובססיביות במה יקרה בעונה הבאה במועדון הלונדוני - עם דגש על איוש משרת המנג'ר של הקבוצה.

רפא בניטז, המאמן הספרדי שהחליף באמצע העונה את רוברטו די-מתאו המפוטר, לא ימשיך; ז'וזה מוריניו, אחרי שלוש עונות מאכזבות בריאל מדריד, מוזכר כמועמד חזק לחזור למועדון אותו אימן בהצלחה מרובה בין 2004 ל-2007.

כלי תקשורת באנגליה, ביניהם "הדיילי מייל" וה"סאן", מפרסמים כי למעשה, הפורטוגלי כבר סגר הרמטית את הקאמבק שלו לצ'לסי מול רומן אברמוביץ', בעלי המועדון. על-פי הדיווח, השניים נפגשו במסעדה האיטלקית "לה פמיליה" בלונדון, שם סוכם על חוזה בסך 10 מיליון ליש"ט לעונה אותו יקבל "המיוחד" (פחות משכרו הנוכחי בריאל, המוערך ב-13 מיליון ליש"ט לעונה).

עם זאת, אברמוביץ' יצטרך להכניס את היד עמוק לכיס כדי לסגור עת העסקה: חוזהו של מוריניו במדריד מסתיים רק בקיץ 2016, וסעיף השחרור של המאמן ממנו עומד על 12 מיליון ליש"ט, אותם תצטרך צ'לסי לשלם לריאל.